- El proper 20 de juny l'Associació de Joves Empresaris de Catalunya celebra els XXV Premi Jove Empresari a CosmoCaixa.
- Gràcies a l'excel·lent relació de l'AIJEC i Respon.cat, les nostres empreses membres hi podran assistir amb les mateixes condicions que els propis socis.
Aquesta és la gran festa anual dels joves empresaris.
Lloc: CosmoCaixa (l'antic Museu de la Ciència)
Data: 20 de juny a les 20 hores.
Les persones i empreses finalistes són
Premi Jove Empresari:
- Alfons Nonell i Canals (Mind the Byte)
- Gerard Martret (Camina Lab)
- Gerard Subirats (Subirats Bureau)
Premi a la Millor Iniciativa Empresarial:
- Bravafabrics
- Domestic Data Streamers
- Peptomyc
Les empreses membres de Respon.cat podran unir-se a la trobada de joves empresaris de Catalunya, a l’entrega de premis i al posterior sopar per 35€ en lloc de 60€.
A continuació, trobareu més informació així com el link d’inscripció on podreu marcar la casella de socis per a obtenir el descompte, per facilitar la correcte autorització us demanem que també indiquin en algun camp com el d’empresa que son membres de Respon.cat.