Vols saber com gestiona la seva Responsabilitat Social una empresa gran?

  • El proper 2 de març tindrà lloc la Jornada de Transferència de bones pràctiques d’RSE amb empreses de referència que incorporen la Responsabilitat Social en la gestió estratègica.
  • Les persones assistents podran participar en el taller debat on tindran l’oportunitat de conèixer com s’està gestionant la Responsabilitat Social a la Fundació Social Plató de la mà del seu alma matter, Jordi Pujol.

Informació bàsica

  • Dia: 2 març, 12.00 a 13.00h
  • En línia

 

Els Premis Respon.cat 2020 ha atorgat el premi a la trajectòria socialment responsable per a empresa gran a Fundació Social Plató,un centre sanitari que des del 2002 integra l’RSE en la seva estratègia de gestió.

Jordi Pujol, director gerent de la Fundació Social Plató explicarà com gestionen la seva Responsabilitat Social i com aconsegueixen la participació i implicació de l’equip.

Vegeu vídeo

 

Us podria interessar també

Novetats

Jornada “El lideratge i les persones com a elements clau a l’hora d’aplicar normes i sistemes de gestió en RSE”

El proper 11 de gener tindrà lloc la sessió virtual Jornada “El lideratge i les persones com a elements clau a l’hora d’aplicar normes i sistemes de gestió en RSE” Respon.cat organitza una sessió

Novetats

Iniciem l’RSE.Pime 2022-23 amb dinou organitzacions disposades a avançar en la seva gestió responsable

El passat dimarts 20 de setembre vam iniciar l’RSE.Pime 2022-23 a la seu de la UOC, organització membre de Respon.cat La selecció d’organitzacions incorpora cinc microempreses, onze empreses petites i