- El Col·legi d'Ambientòlegs de Catalunya, membre del Consell social de Respon.cat, organitza una Taula de treball per trobar solucions per a l'equitat en el món laboral.
- ESCI-UPF col·labora en aquesta jornada, i ACEFAT i Mullor partipen en la teula. Totes elles membres de Respon.cat
L’objectiu d’aquesta sessió, que tindrà lloc el dimarts 6 de març a la tarda, és que els professionals i organitzacions assistents en pugueu sortir amb una llista d’idees i accions que directament pugueu aplicar
per revertir la situació de desigualtat entre homes i dones a les organitzacions.
Per a cercar aquestes solucions, es comptarà amb ponents d’excepció que se situaran en la temàtica de la desigualtat així com experiències reals d’organitzacions de diferents sectors. Finalment, hi haurà un espai de tertúlia dinamitzada al que podreu exposar les vostres preguntes i aportacions.
Informació bàsica
Lloc: ESCI-UPF (Passeig de Pujades, 1, Barcelona)
Dia i hora: 6 de març, de 17 a 19 h
S'oferirà un servei per facilitar la concialiació familiar
