Tarannà rep el Premi Alimara com a empresa pionera en el camp del turisme responsable i sostenible

  • Tarannà Viatges amb Sentit, empresa membre de Respon.cat, rep el Premi Alimara per la seva trajectòria professional en aquests 25 anys i per ser pioners del turisme responsable i sostenible en aquest sector.
  • Després de 25 anys amb una gestió empresarial basada en la Responsabilitat Social, Tarannà consolida i reforça la voluntat de continuar treballant amb aquest enfocament en RSE.

 

Dijous 19 d'abril s'han lliurat els XXXIV Premis Alimara que han reconegut les catorze millors campanyes de Promoció Turística, nacionals i internacionals, entre les quals s'ha distingit Tarannà.

Els prestigiosos Premis Alimara son un importante referent en l'escenari nacional i internacional del turisme. Estan organitzats pel Campus de Turisme, Hoteleria i Gastronomia CETT-UB, amb el recolzament del Saló del Turisme B-Travel. El seu objectiu és reconèixer l'esforç i la qualitat del material de promoció turística.

L'acte va ser inaugurat pel Sr. Miquel Alsius i Juriol, president del Grup CETT i pel Sr. Jordi Clos i Llombart, presidente del Saló B-Travel i va ser conduït pel periodista Josep Puigbó. Més de 400 persones vinculades al turisme, la gastronomia i l'hosteleria, juntamnet amb gent del món empresarial i acadèmic es van reunir per celebrar l'efemèride.

Entre les 45 candidatures presentades, es van atorgar 14 Premis per distingir les millors campanyes.

Tarannà Viatges amb sentit va obtenir Premi Alimara Especial del CETT, entregat per la Dra. Maria Abellanet, CEO del Grup CETT. La directora de vendes de Tarannà, Mònica Alemany, va recollir el premi que homenatja la trajectòria de Tarannà i els 25 anys que compleix l'agència el 2018 com a Tarannà, i autèntic referent per al sector.

Font: www.taranna.com

About author

Us podria interessar també

Sense categoria

XXV Premi Jove Empresari

El proper 20 de juny l’Associació de Joves Empresaris de Catalunya celebra els XXV Premi Jove Empresari a CosmoCaixa. Gràcies a l’excel·lent relació de l’AIJEC i Respon.cat, les nostres empreses membres

Sense categoria

[Vídeo] Acte de lliurament de Premis Respon.cat

  Vídeo-notícia de l’Acte de lliurament de la primera edició de Premis Respon.cat, celebrat el 14 de desembre de 2015. Altres entrades relacionades: Premis Respon.cat: Empreses que tenen una trajectòria

Sense categoria

Aquest dilluns a les 17h: Acte d’RSE per a pimes a la Llotja de Mar

El proper dilluns 29 de maig Respon.cat celebra l’acte de llançament de l’edició RSE.Pime 2017 i cloenda de l’edició 2016. Durant l’acte es donarà la publicació amb els casos de bones