Taller sobre bones pràctiques en territori socialment responsable: Inscripcions obertes a les Jornades de Transferència dels Premis Respon.cat 2024!
Tenir unes bones pràctiques guanyadores no està exempt de grans dificultats, que requereixen esforços i treball coordinat per superar-les i assolir els objectius establerts.
Després de l’entrega dels Premis Respon.cat 2024, el passat 12 de febrer, ara tenim l’oportunitat de descobrir en profunditat com les guanyadores desenvolupen les seves bones pràctiques que les han fet mereixedores d’aquest guardó. Serà a les Jornades de Transferència dels Premis Respon.cat 2024, que farem en línia durant el mes de març, en diverses dates, sempre durant una hora, de 16:00 a 17:00 h. Ja us hi podeu inscriure!
La jornada inclourà l’explicació d’una persona de l’empresa guanyadora, que exposarà de manera detallada com s’articula el seu programa pel qual ha estat premiada: com s’organitzen, quines dificultats s’han anat trobant, com les han resolt… Les persones assistents tindran l’oportunitat de fer preguntes a la premiada i plantejar temes de debat, en el marc d’aquest taller participatiu.
En el taller sobre TSR comptarem amb Fran Ventura Fabra, tècnic antropòleg a FITES Terres de l’Ebre, amb participació a Tortosa, premiada com a territori socialment responsable.
Per moderar aquest taller comptarem amb Albert Huerta Molina, soci consultor de Vector5.
Taller sobre bones pràctiques en territori socialment responsable, amb Tortosa
📅 Dijous 13 de març
⏰ 16:00 a 17:00h
🖥️ Virtual: per Zoom
💶 Sense cost
➡️ Inscripcions: respon.cat/transferencia
Us podria interessar també
Forética presenta els principis empresarials per a una transformació tecnològica centrada en els persones
Respon. cat se suma al recolzament del projecte Jobs2030 impulsat per Forética que pretén motivar els programes de Responsabilitat Social de les empreses. Respon.cat considera el projecte Jobs2030 especialment rellevant
Respon.cat a la Jornada sobre Multilateralisme amb motiu dels 60 anys de l’ANUE
Josep Maria Canyelles, coordinador de Respon,cat, ha participat a la Jornada sobre Multilateralisme amb motiu dels 60 anys de l’ANUE. També hi ha participat destacades personalitats dedicades als drets humans,
Els territoris han de saber atreure talent, generar cohesió i activar la vida comunitària com a part del desenvolupament sostenible, segons una àmplia representació d’organitzacions
Dimecres 4 de desembre, una cinquantena d’empreses i organitzacions molt diverses, totes compromeses amb el desenvolupament sostenible, s’han reunit en el Seminari de Territori Socialment Responsable Igualada 2024 amb la