Respon.cat publica veinte casos de Pymes con buenas prácticas de RSE
Respon.cat, iniciativa empresarial para el desarrollo de la Responsabilidad Social de las Empresas en Cataluña, ha editado una publicación (en catalán) que recoge veinte casos de pymes con buenas prácticas de RSE.
Con esta iniciativa se pretende reconocer el papel activo y comprometido que llevan a cabo las empresas pequeñas y medianas en materia de responsabilidad social.
Las empresas reconocidas son: Agromillora, Apropa Cultura (L’Auditori), ARP Catalonia, Fundación Ave Maria, Hotel Can Borrell, Coral Transports & Stocks, Granel, Hidrocolor, Isidro Torras Raspalls tècnics, Restaurante La Cucanya, Pastelería Artesana La Granja, Llagurt, MónNatura Pirineus (Fund. Catalunya La Pedrera), Montajes Rosec, Poltank, René + que electrodomèstics, Escola Sant Gervasi, Serrat Agrocuina, Taxis Igualada, y Vallformosa.
Hay que decir que estas veinte empresas recogen una gran diversidad de sectores, de territorio, de dimensiones, de propiedad, de antigüedad…
Accede a las presentaciones:
Presentación a cargo de Felip Puig
Presentación a cargo de Miquel Valls
Presentación a cargo de Josep Santacreu
Presentación de los casos de buenas prácticas
Buenas Prácticas de Responsabilidad Social – PDF entero (en catalán)
Us podria interessar també
Respon.cat amb el #GivingTuesday
Empreses membres de Respon.cat participen de nou en el #GivingTuesday amb iniciatives solidàries, aquest 28 de novembre.El #GivingTuesday és un moviment global que vol incentivar i multiplicar les bones accions de les persones.Avui, 28
Puigdemont rep Respon.cat per reforçar les complicitats en l’impuls a la responsabilitat social
La Junta directiva de Respon.cat ha estat rebuda pel president de la Generalitat de Catalunya, que li ha mostrat el treball que es porta a terme per enfortir la responsabilitat
Respon.cat participa a la sessió de cloenda del Cicle Diàlegs Ètica aplicada a empreses i organitzacions de la Fundació Factor Humà
Respon.cat ha participat aquest matí a la jornada de clausura del cicle “Ètica aplicada a empreses i organitzacions” organitzat per l’Obra Social “la Caixa” i la Fundació Factor Humà. David