Respon.cat col·labora amb la campanya per la Reforma horària

Respon.cat ha col·laborat des de fa temps amb la iniciativa per la Reforma horària, i ara dues empreses membres, el Grup Sifu i Suara Cooperativa, podran participar en un procés pilot d'acompanyament a empreses, administracions i organitzacions socials per a implantar els elements necessaris per a adaptar-se als requeriments d'aquest canvi de l'estructura dels horaris.

Proces_pilot_reforma_horaria_Respon.catEl procés té sis mesos de durada, incloent la fase de selecció d'empreses que tot just acaba de finalitzar. Tot seguit s'iniciarà l'acompanyament a les empreses seleccionades, entre les quals el Grup Sifu i Suara Cooperativa, i finalment es reconeixerà el progrés desenvolupat.

 

 

Els beneficis que assenyalen són els següents:

  • Innovació i anticipació normativa
  • Millora de les condicions causants d'estrès
  • Millora del clima laboral
  • Impacte en mitjans de comunicació
  • Disminució de sinistralitat
  • Descens de l'absentisme
  • Posicionament de marca
  • Increment en la productivitat
  • Augment del compromís de la la plantilla

Entrades anteriors publicades sobre la campanya per la Reforma horària:

Us podria interessar també

La norma ISO 14001 de gestió ambiental ja està disponible en català

Forma part d’un conjunt de normes que volen donar resposta a la creixent importància de la gestió ambiental en els processos de negoci de les organitzacions   S’acaba de publicar

Proveïdors de Mercadona fan viral un vídeo per animar la ciutadania a no defallir #AixòPassarà #AixòNoPotParar

Davant l’ingent increment de la pandèmia del coronavirus sorgeixen centenars d’iniciatives per animar la població i no deixar-se abatre pel pessimisme. Persones que formen part de la cadena de proveïment de

Els “dirses” han d’implicar els responsables d’altres àrees de l’empresa

Properament tindran lloc tres trobades amb directors i directores de diferents àrees de les empreses membres de Respon.cat. En concret, ens trobarem amb les persones que dirigeixen la Qualitat, les