RESERVA D’AGENDA – 20 de juny: acte de cloenda de l’RSE.Pime 2021-22 i llançament de la nova edició

  • El proper 20 de juny celebrem l’acte de cloenda de RSE.Pime 2021-22 i llançament de la nova edició a la Casa LLotja de Mar de Barcelona
  • En aquest acte es farà un reconeixement a les pimes participants i una crida per a la nova edició de l’RSE.Pime, una nova oportunitat per a les pimes catalanes per fer un salt en la gestió de la seva Responsabilitat Social.

Durant l’acte, escoltarem la ponència inspiradora de Clara Brull, una emprenedora apassionada, visionària i enamorada de les TIC, la creació d’empreses i l’estadística; i antiga participant del programa RSE.Pime.

Clara Brull és llicenciada en ADE amb el millor expedient universitari de Catalunya i Founder & CEO del Grup CBS Quality, un conjunt d’empreses del món de la formació que incorporen un alt component tecnològic.

Brull fa que les seves empreses tinguin sentit perquè a banda d’oferir serveis de qualitat i una atenció personalitzada als seus clients, ho vincula amb diversos projectes socials, com poden ser la plantació d’arbres per compensar el CO2 que genera amb la formació online, la lluita contra l’Alzheimer i la preparació d’oposicions per persones amb discapacitat intel·lectual, entre d’altres.

Ella es defineix com una emprenedora amb propòsit, voleu saber perquè? Veniu a escoltar-la el 20 de juny!

 

Inscriviu-vos a l’acte RSE.Pime

 

PROGRAMA

  • 16.00 Presentació a càrrec de Josep M.Canyelles, coordinador de Respon.cat.
  • 16.05 Xerrada “Per què em considero una emprenedora amb propòsit?” a càrrec d’Clara Brull, founder & CEO de Grup CBS Quality
  • 16.30 Vídeo empreses participants RSE.Pime 2021-22.
  • 16.35 Conversa a tres bandes amb empreses participants de l’RSE.Pme 2021-22.
    • Patrícia Guardiola (Asemon)
    • Dolors Rallo (Biovert)
    • Blai Paco (Intarex)
  • 16.40 Lliurament fitxa de bones pràctiques a les empreses participants.
  • 16.45 Paraules institucionals:
    • Mercè Mullor, presidenta de Respon.cat i consellera delegada Grup Mullor Facility Services.
    • Jordi Serret, director programa Pimes del Dept d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya.
    • Jaume Fàbrega, president del Consell General de Cambres de Comerç de Catalunya.

About author

Us podria interessar també

Últimes notícies

7 de juliol: Dia Internacional de les Cooperatives

Amb motiu del Dia Internacional de les Cooperatives que se celebra el 7 de juliol en el marc d’una setmana en què les cooperatives obren les seves portes amb activitats

Altres

Jornada virtual de Transferència amb les guanyadores dels Premis Respon.cat 2021

El proper 31 de març tindrà lloc la Jornada virtual de Transferència de bones pràctiques de les organitzacions guanyadores dels Premis Respon.cat 2021. Les organitzacions premiades dinamitzaran tallers on es mostraran

Últimes notícies

A l’Acte “La nit de l’Empresa i la Cultura” es premiaran empreses que impulsen la cultura en l’àmbit català

La Fundació Catalunya Cultura celebrarà al Teatre Romea “La Nit de l’Empresa i la Cultura“, l’acte que acollirà el lliurament del Premi IMPULSA CULTURA 2023 dotat amb 10.000 € i del Premi EMPRESA CULTURA.