Primera sessió a Lleida del Seminari directiu per construir el propòsit empresarial

Primera sessió a Lleida del Seminari directiu per construir el propòsit empresarial

Ahir dimarts 7 de maig va tenir lloc la primera sessió del Seminari directiu per construir el propòsit empresarial, organitzat per Respon.cat i amb la col·laboració de la Cambra de Comerç de Lleida.

Josep Maria Canyelles i Pastó, expert en RSE i coordinador de Respon.cat, va conduir aquest seminari, que consta de dues sessions separades per un mes, la d’ahir i la que es farà el dilluns 3 de juny.

A més, entre les sessions hi haurà un petit acompanyament en línia per fer seguiment, orientar i resoldre possibles dubtes.

Aquest seminari és dirigit a un grup reduït de directius, entre 6 i 8 participants.

Està previst convocar més edicions d’aquest seminari per tot el territori català pròximament.

Més informació

About author

Us podria interessar també

Sense categoria

Participeu en les Jornades de Transferència 2023

Sobre les Jornades de Transferència. Es tracta d’un seguit de jornades que consten de: Sessió plenària + taller d’empresa gran (presencial) 5 tallers, un per cada categoria dels premis i

Novetats

Ara fa vuit anys que Nacions Unides va proclamar els ODS i va fixar l’Agenda 2030

Aquest 25 de setembre ha fet vuit anys des que UN va proclamar els ODS en el marc temporal de l’Agenda 2030. Des de Respon.cat celebrem aquest vuitè aniversari i

Últimes notícies

[Vídeos] Bones pràctiques de B Biosca, Konsac i TSR Territori Socialment Responsable

Tres empreses membres de Respon.cat mostren bones pràctiques en tres àrees clau de la gestió de la Responsabilitat Social. B Biosca, Konsac i TSR Territori Socialment Responsable mostren casos de bones