Primera sessió a Lleida del Seminari directiu per construir el propòsit empresarial
Ahir dimarts 7 de maig va tenir lloc la primera sessió del Seminari directiu per construir el propòsit empresarial, organitzat per Respon.cat i amb la col·laboració de la Cambra de Comerç de Lleida.
Josep Maria Canyelles i Pastó, expert en RSE i coordinador de Respon.cat, va conduir aquest seminari, que consta de dues sessions separades per un mes, la d’ahir i la que es farà el dilluns 3 de juny.
A més, entre les sessions hi haurà un petit acompanyament en línia per fer seguiment, orientar i resoldre possibles dubtes.
Aquest seminari és dirigit a un grup reduït de directius, entre 6 i 8 participants.
Està previst convocar més edicions d’aquest seminari per tot el territori català pròximament.
Us podria interessar també
Els setens Premis de la Responsabilitat Social de Catalunya reconeixen cinc empreses, un territori i una persona
Noel Alimentària i Concentrol guanyen els Premis Respon.cat 2022 a la trajectòria del compromís en responsabilitat social empresarial. Veritas, Damm i Amat Immobiliaris organitzacions reconegudes per bones pràctiques de responsabilitat
MútuaTerrassa celebra els 10 anys d’adhesió al Pacte Mundial de Nacions Unides
Dilluns 17 de juny MútuaTerrassa, empresa membre de Respon.cat, celebra els 10 anys d’adhesió al Pacte Mundial de les Nacions Unides. L’Hospital Plató i l’Institut Guttman participaran en la jornada
Corresponsables celebra la 15a edició de l’anuari a la jornada “Aliances i diàleg amb els grups d’interès”
Amb el lema “Aliances i diàleg amb els grups d’interès. LLiçons apreses i reptes de futur” Corresponsables, empresa membre de Respon.cat, celebra la 15a edició de l’anuari el proper 5 de