Josep Maria Miranda Garuz
- Home
- Organització
- Josep Maria Miranda Garuz
Trajectòria professional: Josep Maria Miranda Garuz
Enginyer de Camins, per la UPC, amb les especialitats d'Enginyeria Ambiental, Urbanisme i Hidràulica. MBA per la UPC/UPM en Direcció d’empreses constructores i immobiliàries. Diplomat en Alta Direcció per l'IESE. Inicia la seva carrera professional en projectes i obres relacionats amb el cicle de l’aigua i el medi ambient, dins els grups FCC i ACS. Posteriorment s'incorpora a l’empresa francesa Matière S.A., especialitzada en grans estructures prefabricades de formigó, primer a París, per constituir i dirigir, posteriorment, la filial espanyola.
Al juny de 1990 és contractat per crear ACEFAT, de la qual n'és director gerent des de la seva constitució. ACEFAT ha estat reconeguda en diferents ocasions per la seva contribució a la sostenibilitat, les seves iniciatives en RSE i gestió del temps, i com una de les 10 Best Work Places, en la categoria de Pimes.
Forma part del Consell Ciutadà per la Sostenibilitat de Barcelona, de la Taula d’Emergència Climàtica de Barcelona i del Grup Motor de la Xarxa Nust.
Ha estat membre del Consell assessor del Col·legi d’Enginyers Tècnics de Telecomunicacions de Catalunya (COETTC).
Iniciativa empresarial per al desenvolupament de la responsabilitat social a Catalunya
Cercador
LA MEVA COMUNITAT
Propers esdeveniments
EMPRESES MEMBRES
Ser socialment responsable no és una qualitat, és una obligació.
“Una part de l'ADN de l’empresa i un compromís amb la societat”
“La responsabilitat empresarial comença
per la responsabilitat i el compromís
personal amb la societat i
les persones que ens envolten”
“Formar, investigar i transferir coneixement per transformar les persones, les organitzacions i la societat cap a la responsabilitat social i la sostenibilitat”
“Responsabilitat Social permanent,
365 dies l’any”
“L’RSE no es limita a l’acció, també és un marc des d’on repensar la societat”
“Que el progrés econòmic vagi acompanyat de progrés social i equilibri territorial”
“L’RSE no es limita a l’acció; també és un marc des d’on repensar la societat”
“Compromís compartit per a la transformació social”
“Compromís per a tothom. Cal donar una mica. Simplement és el cal fer-ho. Compromís des de dalt fins a baix”
"La Responsabilitat Social és un dels valors i principis bàsics del nostre sistema de gestió. L’entenem com un eix transversal que implica tots els nivells de l’organització i se centra en l’aportació de valor pels nostres grups d’interès."
“Hem d’entendre que la societat,
cada cop menys, acceptarà una empresa que
no sigui coherent i socialment responsable, i aquest ha de ser un dels motius per a les empreses que encara no hi creuen”
“Necesitamos más empresas con propósito y que trabajen por generar valor compartido”
“La nostra organització ha de ser una part harmoniosa d'un sistema més ampli: un món que podem contribuir a fer millor a través de les persones i el medi ambient”
“L'RSC és el nostre ADN”
“Malgrat tot, estem al bon camí i queda molt per recórrer. Avancem!”
“Educació, sensibilització i compromís ètic de les empreses”
“Educació, sensibilització i compromís ètic de les empreses”
“Tothom som corresponsables del que passa al nostre entorn i al món en general, hem de comunicar el que fem per donar exemple”
“És la manera d'entendre el paper de l'empresa dins la societat, que determina els seus objectius, accions i estratègia”
"Una part del pensament trascendent en la gestió empresarial"
“La empresa pasa a ser una entidad activa y colaborativa con la sociedad y el medio ambiente. Un tejido empresarial sostenible genera una producción similar y un consumidor consciente, dando prioridad a éstas a la hora de comprar”
“El benefici social ha d’estar en l’ADN de qualsevol empresa que es consideri saludable”
“Gent i empreses amb valors, ètica i responsabilitat és futur”
“Fer bé la feina i fer el bé amb la feina que desenvolupem”
“Cal treballar per incrementar el nivell ètic de la classe empresarial. RSC, eina que condueix a tot un canvi organitzacional en benefici de persones i medi ambient”
“La majoria de marques no importen a la gent. No poden continuar basant la competitivitat en eines tradidicionals. Ja no n'hi ha prou de dir el que fan, han de fer el que diuen i convertir l'RSE en un valor competitiu i eix transformador”