• Contacte
  • Espai membres
  • CA
  • ES
  • Sobre Respon.cat
    • Qui som
    • Òrgan de govern
    • Consell social
    • Consell acadèmic
    • Portal de transparència
    • Últimes notícies
  • Empreses membres
  • Programes
    • Què fem
    • RSE.Pime
    • Premis
    • Programa de formació en RSE
    • Empreses amb Propòsit
    • Marketplace
    • Observatori
    • TSR
    • FOCUS
    • Objectius de desenvolupament sostenible
    • Grups de treball
  • Recursos
    • Bones Pràctiques en RSE
    • ODS
    • ODS d’Art Inclusiu
    • Biblioteca Respon.cat
  • Fer-se membre
  • Contacte
  • Espai membres
  • CA
  • ES
Respon.cat
  • Sobre Respon.cat
    • Qui som
    • Òrgan de govern
    • Consell social
    • Consell acadèmic
    • Portal de transparència
    • Últimes notícies
  • Empreses membres
  • Programes
    • Què fem
    • RSE.Pime
    • Premis
    • Programa de formació en RSE
    • Empreses amb Propòsit
    • Marketplace
    • Observatori
    • TSR
    • FOCUS
    • Objectius de desenvolupament sostenible
    • Grups de treball
  • Recursos
    • Bones Pràctiques en RSE
    • ODS
    • ODS d’Art Inclusiu
    • Biblioteca Respon.cat
  • Fer-se membre
  • Home
  • 2014-11-20_Josep_Maria_Canyelles_Malaga_Forum_Trees
23/11/2014 responcat 0

2014-11-20_Josep_Maria_Canyelles_Malaga_Forum_Trees

Comparteix aquesta entrada:
  • a
  • b
  • c
  • d
  • j

About author

responcat
responcat 983 posts

View all posts by this author →
Iniciativa empresarial per al desenvolupament de la responsabilitat social a Catalunya

Cercador

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages

Inicia la sessió

Heu perdut la vostra contrasenya?

Propers esdeveniments

    EMPRESES MEMBRES


    “L'RSC és el nostre ADN”


    “Malgrat tot, estem al bon camí i queda molt per recórrer. Avancem!”


    “Educació, sensibilització i compromís ètic de les empreses”


    “Educació, sensibilització i compromís ètic de les empreses”


    “Tothom som corresponsables del que passa al nostre entorn i al món en general, hem de comunicar el que fem per donar exemple”


     



    “És la manera d'entendre el paper de l'empresa dins la societat, que determina els seus objectius, accions i estratègia”


    "Una part del pensament trascendent en la gestió empresarial"


    “La empresa pasa a ser una entidad activa y colaborativa con la sociedad y el medio ambiente. Un tejido empresarial sostenible genera una producción similar y un consumidor consciente, dando prioridad a éstas a la hora de comprar”


    “El benefici social ha d’estar en l’ADN de qualsevol empresa que es consideri saludable”


    “Gent i empreses amb valors, ètica i responsabilitat és futur”


     


    “Fer bé la feina i fer el bé amb la feina que desenvolupem”


    “Cal treballar per incrementar el nivell ètic de la classe empresarial. RSC, eina que condueix a tot un canvi organitzacional en benefici de persones i medi ambient”



    “La majoria de marques no importen a la gent. No poden continuar basant la competitivitat en eines tradidicionals. Ja no n'hi ha prou de dir el que fan, han de fer el que diuen i convertir l'RSE en un valor competitiu i eix transformador”





     Ser socialment responsable no és una qualitat, és una obligació.


     


     


    “Una part de l'ADN de l’empresa i un compromís amb la societat”


    “La responsabilitat empresarial comença
    per la responsabilitat i el compromís
    personal amb la societat i
    les persones que ens envolten”


    “Formar, investigar i transferir coneixement per transformar les persones, les organitzacions i la societat cap a la responsabilitat social i la sostenibilitat”


    “Responsabilitat Social permanent,
    365 dies l’any”


    “L’RSE no es limita a l’acció, també és un marc des d’on repensar la societat”


     


     


    “Que el progrés econòmic vagi acompanyat de progrés social i equilibri territorial”


    “L’RSE no es limita a l’acció; també és un marc des d’on repensar la societat”


    “Compromís compartit per a la transformació social”


    “Compromís per a tothom. Cal donar una mica. Simplement és el cal fer-ho. Compromís des de dalt fins a baix”

    "La Responsabilitat Social és un dels valors i principis bàsics del nostre sistema de gestió. L’entenem com un eix transversal que implica tots els nivells de l’organització i se centra en l’aportació de valor pels nostres grups d’interès."



    “Hem d’entendre que la societat,
    cada cop menys, acceptarà una empresa que
    no sigui coherent i socialment responsable, i aquest ha de ser un dels motius per a les empreses que encara no hi creuen”


    “Necesitamos más empresas con propósito y que trabajen por generar valor compartido”



    “La nostra organització ha de ser una part harmoniosa d'un sistema més ampli: un món que podem contribuir a fer millor a través de les persones i el medi ambient”


    “L'RSC és el nostre ADN”


    “Malgrat tot, estem al bon camí i queda molt per recórrer. Avancem!”


    “Educació, sensibilització i compromís ètic de les empreses”


    “Educació, sensibilització i compromís ètic de les empreses”


    “Tothom som corresponsables del que passa al nostre entorn i al món en general, hem de comunicar el que fem per donar exemple”


     



    “És la manera d'entendre el paper de l'empresa dins la societat, que determina els seus objectius, accions i estratègia”


    "Una part del pensament trascendent en la gestió empresarial"


    “La empresa pasa a ser una entidad activa y colaborativa con la sociedad y el medio ambiente. Un tejido empresarial sostenible genera una producción similar y un consumidor consciente, dando prioridad a éstas a la hora de comprar”


    “El benefici social ha d’estar en l’ADN de qualsevol empresa que es consideri saludable”


    “Gent i empreses amb valors, ètica i responsabilitat és futur”


     


    “Fer bé la feina i fer el bé amb la feina que desenvolupem”


    “Cal treballar per incrementar el nivell ètic de la classe empresarial. RSC, eina que condueix a tot un canvi organitzacional en benefici de persones i medi ambient”



    “La majoria de marques no importen a la gent. No poden continuar basant la competitivitat en eines tradidicionals. Ja no n'hi ha prou de dir el que fan, han de fer el que diuen i convertir l'RSE en un valor competitiu i eix transformador”





     Ser socialment responsable no és una qualitat, és una obligació.


     


     


    “Una part de l'ADN de l’empresa i un compromís amb la societat”


    “La responsabilitat empresarial comença
    per la responsabilitat i el compromís
    personal amb la societat i
    les persones que ens envolten”


    “Formar, investigar i transferir coneixement per transformar les persones, les organitzacions i la societat cap a la responsabilitat social i la sostenibilitat”


    “Responsabilitat Social permanent,
    365 dies l’any”


    “L’RSE no es limita a l’acció, també és un marc des d’on repensar la societat”


     


     


    “Que el progrés econòmic vagi acompanyat de progrés social i equilibri territorial”


    “L’RSE no es limita a l’acció; també és un marc des d’on repensar la societat”


    “Compromís compartit per a la transformació social”


    “Compromís per a tothom. Cal donar una mica. Simplement és el cal fer-ho. Compromís des de dalt fins a baix”

    "La Responsabilitat Social és un dels valors i principis bàsics del nostre sistema de gestió. L’entenem com un eix transversal que implica tots els nivells de l’organització i se centra en l’aportació de valor pels nostres grups d’interès."



    “Hem d’entendre que la societat,
    cada cop menys, acceptarà una empresa que
    no sigui coherent i socialment responsable, i aquest ha de ser un dels motius per a les empreses que encara no hi creuen”


    “Necesitamos más empresas con propósito y que trabajen por generar valor compartido”



    “La nostra organització ha de ser una part harmoniosa d'un sistema més ampli: un món que podem contribuir a fer millor a través de les persones i el medi ambient”

    ALTRES

    • Què és l’RSE?
    • Preguntes freqüents
    • Notes de premsa
    • Totes les Bones Pràctiques d’RSE (RSE.Pime i Premis)

    Subscriviu-vos

    Arxiu de newsletters

    Ideari Respon.catODS d'Art Inclusiu Infografia dades estadístiques Respon.cat

    ETIQUETES RECOMANADES

      Esdeveniments  Bones pràctiques  ODS  Focus  Membres  Polítiques públiques  Reflexions i propostes

    SEGUEIX-NOS

    Flickr InstagramFacebookTwitterLinkedinYoutube

    logo Respon.cat
    Iniciativa empresarial per al desenvolupament de la Responsabilitat Social a Catalunya
    Nota legal | Política de privacitat | Política de Cookies
    Telèfon: +34 93 677 1000
    © 2014-2025 Copyright Respon.cat

    Consentiment de Cookies
    Utilitzem galetes per optimitzar el nostre lloc web i el nostre servei.
    Funcional Sempre actives
    L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
    Preferences
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés és necessari amb la finalitat legítima d'emmagatzemar preferències que no siguin sol·licitades pel subscriptor o usuari.
    Estadístiques
    L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
    Màrqueting
    L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
    Gestiona les opcions Gestiona els serveis Gestiona {vendor_count} proveïdors Llegiu-ne més sobre aquests objectius.
    Preferències
    {title} {title} {title}
    • CA
    • ES
    ×