Jornada sobre “Transparència, via fonamental per al compliment a Espanya de l’Agenda 2030”

Captura de pantalla 2015-11-30 a la(s) 18.42.44

 

El Col·legi de Censors Jurats de Comptes de Catalunya i la Xarxa Espanyola del Pacte Mundial convoquen aquesta jornada sobre la importància de la transparència en el compliment  de l'Agenda 2030 a Espanya. Per això, s'ha convidat a un panell d'experts que debatran sobre la transparència com a factor fonamental per a la consecució dels Objectius de desenvolupament sostenible. A més, es donarà a conèixer la iniciativa "Empreses per a empreses" de la Xarxa Alemanya del Pacte Mundial i la Cambra de comerç argentinoalemanya.

Programa

17h30 Recepció d'assistents

18h00 Obertura de la jornada

  • Daniel Faura, presidente del Col·legi de Censors Jurats de Comptes de Catalunya

18h15 Taula de debat “Transparència, factor fonamental per a la consecució dels Objectius de Desenvolupament Sostenible”

  • Modera: Xavier Cardona, director general del Col·legi de Censors Jurats de Comptes de Catalunya
  • Elisabeth de Nadal, sòcia adjunta de Cuatrecasas, Gonçalves Pereira
  • Lourdes Parramon i Bregolat, cap de relacions institucionals de l'Oficina Antifrau
  • Sergio Colado, director de Nechi Group
  • Zaida Ferrero, responsable d'RSE a Abertis Infraestructuras

Torn de preguntes

19h15 Programa d'Acció Col·lectiva, Alliance for Integrity (Afln) “D'empreses per a empreses” de la Xarxa Alemanya del Pacte Mundial i la Cambra de Comerç argentinoalemanya (videoconferència)

  • Carolina Echevarria, Cambra de Comerç argentinoalemanya
  • Tamara Gregol, Network Manager d'Alliance for Integrity (Afln) a Brasil

19h30 Cloenda

  • Ángel Pes, president de la Xarxa Espanyola del Pacte Mundial

Informació bàsica

  • Dia: Dimecres 9 de desembre de 2015, de 17.30 a 19.30 h
  • Lloc: C/ Sor Eulàlia d'Anzizu, 41. Jurats de Comptes Barcelona

 

 

 

Us podria interessar també

#ODS Objectiu 10: Reduir la desigualtat dins i entre els països

“Reduir la desigualtat dins i entre els països” és el desè dels 17 Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) aprovats per Nacions Unides per al període 2015-2030 La comunitat internacional ha aconseguit grans avenços

Presentació a càrrec de Felip Puig

Text de la presentació de l’Hble. Sr. Felip Puig, conseller d’Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya, a la publicació Bones Pràctiques de Responsabilitat Social Estem immersos en un

Caixa d’Enginyers intervé en la comissió per la seva bona gestió

  Caixa d’Enginyers, empresa membre de Respon.cat, intervé en la Comissió d’investigació de la crisi financera del Congrés dels Diputats per la seva bona gestió. Josep Oriol Sala, president de Caixa