- El pròxim dijous 9 de maig tindrà lloc la sessió virtual “Empresa saludable i salut mental“, que forma part del nostre Programa de formació en RSE.
- En aquesta sessió comptarem amb:
- Joan Piñol, director general de la Fundación Salud y Persona.
- Ester Benach Diaz, directora d’excel·lència, RSC i comunicació interna a Clubs Claror.
? Dijous 9 de maig
⏰ 9:00 a 11:50
[button link=”https://respon.cat/curs/formulari-programa-respon-cat-de-formacio-en-rse/” size=”large” icon=”Select a Icon” side=”left” target=”” color=”ed8c00″ textcolor=”ffffff”]Inscripcions obertes (13. Empresa saludable i salut mental)[/button]
Els continguts d’RSE són aportats per empreses membres de l’associació, expertes en les matèries clau que s’aborden, amb l’objectiu de compartir coneixement i experiències i reforçar així les relacions de les empreses Respon.cat, alhora que s’aporten continguts pràctics de sectors i activitats diverses.
La metodologia del programa pretén generar un espai d’intercanvi entre les persones participants, de manera que es puguin intercanviar i analitzar bones pràctiques i es desenvolupin maneres innovadores d’abordar els reptes.