Fundació IRES, formació amb impacte

Empresa Compromesa és un programa de formacions de Fundació IRES dissenyat per a les empreses que es preocupen per la igualtat i el benestar dels seus empleats/ades.

Oferim formació de professionals amb àmplia experiència donant resposta als reptes de l’ODS5. Tots els cursos són bonificables i suposen una acció socialment responsable amb un doble impacte social. Tots els beneficis es destinen a projectes d’atenció integral a famílies en situació de vulnerabilitat.
Integrar la perspectiva de gènere, fomentar una comunicació eficaç o promoure la conciliació laboral són només alguns dels cursos que ajudaran a fer que la teva també sigui una empresa compromesa.

Formació per a empreses

Vegeu vídeo

 

Us podria interessar també

Respon.cat referenciat al “qui és qui” de l’RSC de la Vanguardia

La Vanguardia ha publicat avui 29 d’octubre un monogràfic sobre responsabilitat social amb el “qui és qui” en el sector. Entre d’altres organismes i iniciatives, alguns amb seu a Barcelona

Jornada “Territori Socialment Responsable” a Manresa

Ahir va tenir lloc a la Cambra de Comerç de Manresa la Jornada “Territori Socialment Responsable”, on es va parlar dels reptes i de les oportunitats de la responsabilitat social