El nou paradigma col·laboratiu

“Cal treballar per alinear les necessitats i expectatives de les persones, les organitzacions i de la societat"
Un dels projectes de referència de l'Institut Cerdà és ll Servei de Suport a la gestió de Crisis (SSgC). Es tracta d’una iniciativa pionera a nivell mundial, a través de la qual un grup de grans empreses de subministraments bàsics, gestió d’infraestructures, etc., col·laboren permanentment entre elles i amb el Departament d’Interior des de l’any 2010 amb l’objectiu de prevenir, anticipar i minimitzar els efectes de les crisis.
A més, es tracta d'un magnífic exemple del nou paradigma col·laboratiu, i aprofitant aquest fet, Daniel Ortiz, director de Relacions Institucionals i Comunicació de l'Institut, i membre de la Junta directiva de Respon.cat en representació d'aquest, ens aporta una breu reflexió sobre la cultura col·laborativa des de les pàgines de Món Empresarial: El nou paradigma col·laboratiu.

Us podria interessar també

newsletter

MútuaTerrassa se suma a la campanya #JoEmCorono per trobar un tractament eficient contra el COVID-19

MútuaTerrassa, empresa membre de Respon.cat, se suma a la campanya #JoEmCorono i t’animem a que tu també ho facis. Desde la plataforma www.joemcorono.com pots contribuir a la cerca per un

Sense categoria

Claror, empresa saludable

El grup Claror gestionem instal·lacions esportives a Barcelona, Sant Joan Despí, Llinars del Vallès i Taradell. A través de la promoció de l’activitat física i els hàbits de vida saludable,

Sense categoria

[Article #TSR] M’agradaria explicar-vos el perquè d’aquest viatge vers el compromís social …

Ricard Tomàs Plaza Propietari de Taxis Igualada, Jo treballava de xofer amb un camió, durant tota la meva vida laboral he fet de conductor, feia rutes transportant tot tipus de