El nou paradigma col·laboratiu

“Cal treballar per alinear les necessitats i expectatives de les persones, les organitzacions i de la societat"
Un dels projectes de referència de l'Institut Cerdà és ll Servei de Suport a la gestió de Crisis (SSgC). Es tracta d’una iniciativa pionera a nivell mundial, a través de la qual un grup de grans empreses de subministraments bàsics, gestió d’infraestructures, etc., col·laboren permanentment entre elles i amb el Departament d’Interior des de l’any 2010 amb l’objectiu de prevenir, anticipar i minimitzar els efectes de les crisis.
A més, es tracta d'un magnífic exemple del nou paradigma col·laboratiu, i aprofitant aquest fet, Daniel Ortiz, director de Relacions Institucionals i Comunicació de l'Institut, i membre de la Junta directiva de Respon.cat en representació d'aquest, ens aporta una breu reflexió sobre la cultura col·laborativa des de les pàgines de Món Empresarial: El nou paradigma col·laboratiu.

About author

Us podria interessar també

Sense categoria

Respon.cat elabora el Codi Ètic a partir de 3 valors organitzacionals: la responsabilitat, la corresponsbilitat i la confiança

Respon.cat elabora el Codi Ètic a través d’un procès participatiu amb les empreses membres de l’associació i s’aprova a l’Assemblea general del juny del 2019 El Codi Ètic està disponible

Sense categoria

Recull de la informació publicada sobre l’acte de Reconeixement a 20 pimes per Bones Pràctiques d’RSE

Aquest és el recull d’informació publicada sobre l’Acte de Reconeixement de Bones Pràctiques de Responsabilitat Social de pimes. Respon.cat va organitzar l’Acte de Reconeixement de Bones Pràctiques de Responsabilitat Social

Sense categoria

MútuaTerrassa se suma a la campanya #JoEmCorono per trobar un tractament eficient contra el COVID-19

MútuaTerrassa, empresa membre de Respon.cat, se suma a la campanya #JoEmCorono i t’animem a que tu també ho facis. Desde la plataforma www.joemcorono.com pots contribuir a la cerca per un