El nou paradigma col·laboratiu

“Cal treballar per alinear les necessitats i expectatives de les persones, les organitzacions i de la societat"
Un dels projectes de referència de l'Institut Cerdà és ll Servei de Suport a la gestió de Crisis (SSgC). Es tracta d’una iniciativa pionera a nivell mundial, a través de la qual un grup de grans empreses de subministraments bàsics, gestió d’infraestructures, etc., col·laboren permanentment entre elles i amb el Departament d’Interior des de l’any 2010 amb l’objectiu de prevenir, anticipar i minimitzar els efectes de les crisis.
A més, es tracta d'un magnífic exemple del nou paradigma col·laboratiu, i aprofitant aquest fet, Daniel Ortiz, director de Relacions Institucionals i Comunicació de l'Institut, i membre de la Junta directiva de Respon.cat en representació d'aquest, ens aporta una breu reflexió sobre la cultura col·laborativa des de les pàgines de Món Empresarial: El nou paradigma col·laboratiu.

About author

Us podria interessar també

Sense categoria

La UOC elabora uns diàlegs sobre lideratge responsable amb empreses de Respon.cat

Us narrem l’experiència de l’enregistrament del material audiovisual sobre lideratge responsable per al Màster Universitari d’RSC de la UOC Després de la firma del conveni de Respon.cat amb la Universitat Oberta de

newsletter

MútuaTerrassa se suma a la campanya #JoEmCorono per trobar un tractament eficient contra el COVID-19

MútuaTerrassa, empresa membre de Respon.cat, se suma a la campanya #JoEmCorono i t’animem a que tu també ho facis. Desde la plataforma www.joemcorono.com pots contribuir a la cerca per un

Sense categoria

Fundació Joia recull el Premi Avedis Donabedian a la Millor Memòria

  Fundació Joia, empresa membre de Respon.cat, recull el Premi Avedis Donabedian a la Millor Memòria d’una Institució Sanitària o Social. S’ha destacat l’excel·lent intel·ligibilitat de la memòria, a més d’altres