El nou paradigma col·laboratiu

“Cal treballar per alinear les necessitats i expectatives de les persones, les organitzacions i de la societat"
Un dels projectes de referència de l'Institut Cerdà és ll Servei de Suport a la gestió de Crisis (SSgC). Es tracta d’una iniciativa pionera a nivell mundial, a través de la qual un grup de grans empreses de subministraments bàsics, gestió d’infraestructures, etc., col·laboren permanentment entre elles i amb el Departament d’Interior des de l’any 2010 amb l’objectiu de prevenir, anticipar i minimitzar els efectes de les crisis.
A més, es tracta d'un magnífic exemple del nou paradigma col·laboratiu, i aprofitant aquest fet, Daniel Ortiz, director de Relacions Institucionals i Comunicació de l'Institut, i membre de la Junta directiva de Respon.cat en representació d'aquest, ens aporta una breu reflexió sobre la cultura col·laborativa des de les pàgines de Món Empresarial: El nou paradigma col·laboratiu.

Us podria interessar també

Respon.cat signa l’acord nacional per a l’Agenda 2030 a Catalunya

Aquest matí s’ha formalitzat el compromís de Respon.cat amb l’acord nacional per a l’Agenda 2030 a Catalunya a l’acte de signatura l’Aliança 2030. Respon.cat ha participat en el procés per

Bona Diada 2017

Respon.cat us desitja Bona Diada 2017    

Aparador Dincat: solucions reponsables

En l’aparador Dincat trobareu tots els productes que la vostra empresa pugui necessitar. L’aparador permet accedir als productes i serveis dels centres especials de treball i altres entitats que treballen