Convoquem els directors d’RSE de les empreses membres de Respon.cat al col·loqui “Inquietuds del DIRSE”

Convoquem els directors d’RSE de les empreses membres de Respon.cat al col·loqui “Inquietuds del DIRSE”

RSE_Lideratge_Respon.catEl desplegament de Respon.cat implica que anem obrint vies de relació directa amb les diferents funcions dins de les empreses: fa uns dies vam tenir una reunió amb els DirCom de les empreses membres, i vam iniciar una línia de relació que tindrà continuïtat. Més endavant ens agradarà iniciar una línia directa amb els directors de recursos humans, o directors de Qualitat o sistemes integrats de gestió, per exemple. Es tracta que des de diverses posicions de les empreses membres coneguin què és Respon.cat i que puguem estar més al servei de les empreses membres, establint sinergies en allò que sigui possible tenint en compte les diverses àrees funcionals que tenen relació amb l'RSE.

Però sobretot són els directors i directores d'RSE els més directament afectats, per descomptat!

En aquesta ocasió la convocatòria ha vingut de la mà d'una col·laboració amb l'associació DIRSE, amb la qual hem col·laborat per a organitzar conjuntament aquest esdeveniment.

 

DIRSEAquesta col·laboració amb DIRSE és un primer pas de cara a establir un marc més ampli per a fer possible que trobem un bon encaix per a fer un millor servei a les empreses membres de Respon.cat i a les persones sòcies de DIRSE. Aquesta mateixa línia de col·laboració també s'està treballant amb altres organismes de foment de l'RSE per tal de posar la voluntat de fer un millor servei als respectius membres i promoure de manera més efectiva l'RSE.

Us podria interessar també

Acte de llançament del Programa RSE.Pime 2018 i cloenda de l’edició 2017

Dimarts 19 de juny se celebrarà l’acte de cloenda de l’RSE.Pime 2017 i llançament de la nova edició. Les pimes interessades en la responsabilitat social poden optar a aquesta nova edició

Respon.cat a la 84 Jornada Corresponsables

El proper 2 de març Corresponsables organitza la 84 Jornada on es presentarà l’Anuari Corresponsables 2016 Corresponsables és una empresa membre de Respon.cat, que estarà present en una de les

Hem presentat Respon.cat al conseller d’Empresa i Coneixement Jordi Baiget

El conseller Jordi Baiget s’ha reunit aquest matí amb una representació de la Junta directiva de Respon.cat, encapçalada per seu president Josep Santacreu. Així, l’associació vol reprendre la relació directa amb el