- CeGe realitza una inversió important en teconologia LED-UV, amb la qual cosa es disminueix l'empremta de carboni i el consum d'energia, i s'aconsegueix una producció 100% lliure de mercuri i ozó.
- CeGe va participar en l'edició 2016 del programa d'acompanyament a pimes per a la millorara de la gestió de la seva Responsabilitat Social, RSE.Pime.
CeGe s’esforça per causar el menor impacte ambiental mitjançant la incorporació d’equips i la implantació de processos menys contaminants, així como el compliment tant de la normativa com dels estàndards mediambientals que afecten el sector.
Fruit d’aquest ferm compromís amb el medi ambient, el 2017 CeGe es va convertir en la primera empresa a Espanya, i una de les pioneres a Europa, que ofereix als seus clients el sistema d’impressió LED-UV, el més ecològic del mercat. Entre els beneficis mediambientals més valorats hi ha l’eliminació de l’ús de mercuri, actualment considerat com un dels majors contaminants.
LED-UV utilitza tintes lliures de dissolvents, per la qual cosa no s’alliberen COV (compostos orgànics volàtils), substàncies químiques que contenen carboni. A més a més, aconsegueix estalviar energia en el procés d’assecament (al voltant d’un 90%). I tot això proporcionant una qualitat d’impressió superior i aconseguint agilitzar els temps de lliurament. Aquest nou sistema d’impressió està homologat per la International LED-UV Association, que reconeix el compromís dels seus usuaris amb la qualitat i el medi ambient a través de la innovació de la tecnologia LED-UV.
Nascuda el 1974 com a impremta, sense oblidar la seva funció original, CeGe ha viscut una transformació digital i tecnològica, amb un equip tècnic i humà que li ha permès expandir la seva oferta de serveis cap a àrees com l’edició de publicacions i continguts, el disseny gràfic, els projectes de logística i fulfillment de materials de comunicació o el desenvolupament d’aplicacions i serveis que faciliten la feina dels departaments de màrqueting.
La inversió en el sistema LED-UV situa CeGe a l’avantguarda en la impressió ecològica, la qual cosa li permet oferir a les empreses compromeses amb el medi ambient una impressió que redueix l’empremta ecològica en els seus productes de màrqueting i comunicació, com per exemple els informes anuals i d’RSC.