Caixa d’Enginyers s’adhereix al Pacte Mundial de les Nacions Unides

  • El passat 21 de novembre Caixa d'Enginyers, empresa membre de Respon.cat, s'ha adherit al Pacte Mundial de les Nacions Unides.
  • Respon.cat és firmant d'aquesta iniciativa voluntària d'RSE i desenvolupament sostenible del món orientada a la generació de valor compartit i recomana a totes les empreses que també s'hi adhreixin.

Caixa d'Enginyers s'ha convertit en firmant del Pacte Mundial de Nacions Unides. Es tracta d'una iniciativa internacional que promou implementar 10 principis universalment acceptats per promoure el desenvolupament sostenible en les àrees de drets humans i empresa, normes laborals, medi ambient i lluita contra la corrupció en les activitats i l'estratègia de negoci de les empreses. Amb més de 12.500 entitats adherides en més de 160 països, és la iniciativa més important de responsabilitat social empresarial del món.

El Pacte Mundial de les Nacions Unides persegueix dos objectius principals. Per un costat, incorporar els 10 principis en les activitats empresarials de tot el món i, per altra banda, canalitzar accions de recolzament als Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS).

Els ODS promoguts per les Nacions Unides, són un conjunt de 17 objectius i 169 metes destinades a resoldre els problemes socials, econòmics i ambientals a nivell global, cobrint els propers 15 anys (2015-2030).

Font: www.caixa-enginyers

 

About author

Us podria interessar també

Sense categoria

Presentació dels casos de bones pràctiques

Text de la presentació de Josep Maria Canyelles, coordinador de Respon.cat, a la publicació Bones Pràctiques de Responsabilitat Social Aquesta publicació pretén reconèixer el paper actiu i compromès que porten

Sense categoria

[Vídeo] Jornada sobre les Relacions entre Empreses i Organitzacions No Lucratives: Reptes de responsabilitat social i desenvolupament del capital humà

 Vídeos sobre  la jornada “Relacions entre Empreses i Organitzacions No Lucratives“, coorganitzada per Respon.cat i l’ASCEF En aquesta Jornada es van abordar els reptes de responsabilitat social i desenvolupament del capital

Sense categoria

Les entitats líder en el món de l’esport haurien d’apostar per l’RSE com a model de gestió

Ahir va tenir lloc el col·loqui sobre el Barça i l’RSE a la seu del candidat a la presidència al club, Agustí Benedito. De Respon.cat, Daniel Ortiz i Josep Maria