Atenció Bàsica Salut Alt Camp nova empresa membre de Respon.cat

  • Atenció Bàsica Salut Alt Camp SLP, empresa participant del programa RSE.Pime, s'ha incorporat com a nova membre de Respon.cat
  • Respon.cat ja acull cinquanta-tres empreses d’àmbits i dimensions molt diverses, totes caracteritzades pel compromís en la responsabilitat social

El centre d'Atenció Bàsica Salut Alt Camp és una empresa de professionals sanitaris integrada en el Sistema Públic de Salut per prestar els Serveis d'Atenció Primària a la població de referència. Més enllà de la cartera pública, el centre amplia l’oferta de serveis per donar resposta a les noves necessitats de salut amb un ventall múltiple de serveis. L'equip d’Assistència Primària Alt Camp Oest, és una Entitat de Base Associativa (EBA).
El seu principal objectiu es tenir cura de la salut de les persones que viuen en els 5 municipis assignats a aquesta Àrea Bàsica de Salut, Mont-ral, El Milà, Vilaverd, La Riba i Alcover, amb un total aproximat de 6.000 habitants. El model d’autogestió que caracteritza EBA Alt Camp Oest ofereix un important marge organitzatiu, amb molta agilitat en la presa de decisions, en ser els mateixos professionals que fan les tasques assistencials, els que decidexen en el dia a dia quines són les millors formes d’atendre les necessitats de salut de la població.
Això promou la implicació i el compromís dels professionals. Estableix una relació de proximitat i de coneixement de la realitat, que permeten avançar en sistemes de treball més adaptats als constants canvis. El ventall de gestió és ampli i comprèn des de l’apartat de recursos humans fins les proves diagnòstiques (anàlisi, radiologia, ecografia,...) i la prescripció farmacèutica. També són responsables del manteniment del CAP i de la informatització de totes les consultes del CAP i dels consultoris municipals. L’administració sanitària, estableix uns criteris de control i seguiment per tal de conèixer d’aprop la qualitat del treball que desenvolupem.
Així, està establert un contracte anyal amb indicadors assistencials, d’organització, de coordinació amb els altres nivells assistencials (hospital de referència, Salut Mental, Centre Sociosanitari,...), d’eficiència en la nostra capacitat gestora. Tanmateix, periòdicament es realitzen estudis i enquestes de satisfacció de la població atesa i de dades sobre salut que permeten monitoritzar la qualitat assistencial i el bon us dels recursos. Els valors d'Assistència Primària Alt Camp com a empresa de serveis de salut són: Accessibilitat, Qualitat assistencial, Implicació i Compromís

Us podria interessar també

Respon.cat elabora el Codi Ètic a partir de 3 valors organitzacionals: la responsabilitat, la corresponsbilitat i la confiança

Respon.cat elabora el Codi Ètic a través d’un procès participatiu amb les empreses membres de l’associació i s’aprova a l’Assemblea general del juny del 2019 El Codi Ètic està disponible

21 de maig, Dia Mundial de la Diversitat Cultural pel Diàleg i el Desenvolupament: bones pràctiques en la gestió de la diversitat d’orígen

Amb motiu del Dia Mundial de la Diversitat Cultural pel Diàleg i el Desenvolupament, Respon.cat ha elaborat un monogràfic amb bones pràctiques d’organitzacions compromeses en la gestió de la diversitat d’origen.  L’agenda

L’economia circular podria elevar el 30% la productivitat de les empreses

El Projecte Focus de l’RSE a Catalunya va determinar com una de les matèries rellevants l’economia circular per a contribuir a augmentar l’eficiència dels recursos i mitigar el canvi clomàtic.