Inscripcions obertes! La gestió responsable envers la societat: estratègia d’impacte

Inscripcions obertes! La gestió responsable envers la societat: estratègia d’impacte

L’empresa responsable és motor de canvi també en el vector social i ha de romandre oberta i dialogant amb el seu entorn social. Coneixerem les diverses iniciatives que ens permeten entroncar-nos amb la comunitat, establir sinergies win-win o, fins i tot, ser proactius en innovació social. També tractarem el voluntariat empresarial i la vertebració social al territori.

📅 Data: dijous 27 de febrer
⏰ Hora: 9:30 a 12:00h
🖥️ Virtual: per Zoom
💶 Preu: sense cost per a empreses membres i 50€/sessió per a no membres
➡️ Inscripcions: respon.cat/curs

Programa de la sessió:

  • Ester Benach Diaz: Coordinadora del curs i formadora, directora d’Excel·lència, RSC i Comunicació interna a Clubs Claror.
  • Rafa Ruiz de Gauna Torres: Adjunt a la Direcció general a Fundació Pere Tarrés.
  • Mireia López Álvarez: Consultora de Diversitat i Inclusió a Fundació Eurofirms.
  • Jordi Antolín Buñuel: Responsable d’Aliances estratègiques a Obra Social Sant Joan de Déu.
  • Espai de networking i debat conjunt.

Us podria interessar també

Sense categoria

Respon.cat aprofundeix en el debat sobre la regulació de la transparència d’informació no financera després de l’aprovació de la Llei sobre informació No Financera i diversitat

Respon.cat ha organitzat la sessió sobre la Llei sobre informació no financera i diversitat amb la col·laboració del Col·legi de Censors Jurats de Comptes i AUREN. Aquesta sessió sobre la

newsletter

VÍDEO Reportatge del programa RSE.Pime 2021 2022

Vídeo sobre l’edició 2021-2022 del programa RSE.Pime on els recullen les impressions de les persones participants en el programa i algunes declaracions institucionals que conviden les empreses a gestionar la

Sense categoria

Respon.cat se suma a impulsar la iniciativa “Fem-ho V” per reactivar l’economia

Respon.cat se suma a impulsar la iniciativa “Fem-ho V” i fomentar una cadena de col·laboracions i complicitats. Diuen que un gest, per petit que sigui, pot fer trontollar el món.