Respon.cat se suma al crit per les dones afganeses

  • Des de Respon.cat volem posar el nostre granet de sorra per recuperar la llibertat i la dignitat d’aquestes dones i les seves famílies.
  • El proper 27 de novembre omplim virtualment el Passeig de Gràcia de Barcelona i aixequem un clam internacional i contundent que remogui les consciències arreu del món.

El moviment Crit per les dones afganeses ha nascut entre les associacions de dones de Catalunya donant suport i veu a les dones afganeses per la situació esgarrifosa que estan vivint i que ha cristal·litzat en la convocatòria d’una manifestació virtual, d’àmbit mundial, per denunciar aquesta vulneració inacceptable dels drets humans. Suma’t als 39 dies d’activisme del Crit per les dones afganeses.

Accedeix des d’aquesta pàgina a tota la informació per participar en aquest moviment, que tindrà el seu acte central el dissabte 27 de novembre, a les 18 hores CET +1. T’hi esperem!

About author

Us podria interessar també

Novetats

[Article] Embotits Mallart: un renaixement amb essència, per Xavier López

Mas Albornà, empresa membre de Respon.cat, s’alia amb Mallart Artesans Xarcuters i estableix un marc de col·laboració on totes les parts hi guanyen. Xavier López, especialista en cooperativisme i economia

Novetats

Inscripcions obertes! La gestió responsable de la cadena de valor: proveïment responsable

Dedicades les primeres sessions a fer una mirada interna (l’equip i l’impacte ambiental de l’activitat) toca analitzar el vector econòmic i específicament la cadena de valor en clau d’RSE. Aprendrem

newsletter

[Entrevista] Lurdes Biosca: vam començar a treballar amb les normes ISO 9001, 14001 i 18001, no pas per separat, sinó d’una manera integrada i que tenia un nom, l’RSE

Recull d’entrevistes realitzades a empreses membres de Respon.cat en el el marc de col·laboració amb Corresponsables, media partner especialitzat en RSE i empresa membre de l’Associació. Aquestes entrevistes mostren algunes bones pràctiques en