La Fundació Ared al programa “Valor Afegit” de TV3

  • Una de les 17 organitzacions participants de l’RSE.Pime d’enguany, la Fundació Ared, ha estat notícia al programa de TV3 “Valor Afegit”.
  • Amb el títol “Inserir a través de la confecció dones en situació de vulnerabilitat” la Fundació Ared ha aparegut en prime time en un dels programes amb més  prestigi de la televisió catalana.

La Fundació Ared es dedica a la reinserció laboral, sobretot de dones de en risc d’exclusió social. 1.300 persones passen cada any pels cursos de la fundació per poder-se reinserir en la confecció, la restauració o el sector  sociosanitari.

Vegeu el programa sencer, on podreu escoltar les opinions de les professionals i el testimoniatge de les persones usuàries.

About author

Us podria interessar també

Sense categoria

MútuaTerrassa recull el premi de la Fundació Avedis Donabedian a la millor informació sobre actuacions en Responsabilitat Social

  MútuaTerrassa, empresa membre de Respon.cat, va rebre el Premi a la millor Informació sobre Actuacions en Responsabilitat Social en Institucions Sanitàries per part de la Fundació Avedis Donabedian per

Sense categoria

La vida que t’espera: Primera campanya institucional de la Iniciativa per a la Reforma horària

Respon.cat ha fet una opció per adequar el seu funcionament als criteris de la reforma horàriaEls premis Respon.cat 2016 han incorporat una nova categòria que reconeix les bones pràctiques en

Sense categoria

Respon.cat crea el Consell social com a òrgan de participació d’agents diversos

L’Assemblea general de Respon.cat, integrada per 51 empreses membres, va aprovar ahir la creació del Consell social, la creació del qual ja es va fer pública des de l’assemblea constituent.