La gestió de l’RSE i el negoci responsable, a debat en les Jornades Corresponsables

Jornada_corresponsables_Respon.cat

  • Corresponsables, empresa membre de Respon.cat, organitza les Jornades Corresponsables amb el lema, "La Gestió de l'RSE i el Negoci Responsable" on a més es presentarà l'Anuari Corresponsables 2018.
  • Cristian Rovira, membre de la junta de Respon.cat i vicepresident del Grup Sifu, col·labora en aquesta jornada en la taula de debat "Grups d'interès reflexionen sobre les claus i els reptes per a un negoci responsable"

 

 

En el marc del II Fòrum Iberoamericà de Comunicació Responsable, se celebraran les Jornades de referència de l'RSE on a més es presentarà l'Anuari Corresponsables 2018.

El II Fòrum Iberoamericà de Comunicació Responsable es presenta en aquesta ocasió sota el lema “La Gestió de l'RSE i el Negoci Responsable”, una temàtica cada cop més rellevant per integrar l'RSE en l'activitat, fer-la més transversal i donar resposta als reptes que demanen els grups d'interès. En definitiva, una aposta pel llarg termini i la Sostenibilitat de les organitzacions en totes les seves dimensions.

 

DADES BÀSIQUES

 

 

Us podria interessar també

[Microvídeo] Gràcies a Vector 5 · Excel·lència i Sostenibilitat per fer possible Respon.cat

Gràcies a Vector 5 · Excel·lència i Sostenibilitat per fer possible Respon.cat, juntament amb les altres 36 empreses membres que en formen part. Microvídeo a càrrec d’Albert Huerta, soci de Vector

Jornada de transferència de bones pràctiques de les empreses guanyadores en els Premis Respon.cat 2016

El proper 18 de gener se celebrarà la Jornada de Transferència de Bones Pràctiques de les empreses guanyadores dels Premis Respon.cat 2016 a ESCI-UPF La jornada servirà per a conèixer en profunditat les Bones

Estudi europeu sobre responsabilitat social i pimes

L’Agència Europea de la Petita i Mitjana empresa, amb la supervisió de la la Comissió Europea, ha emès una enquesta per conèixer les necessitats de les pimes i start-ups (fins