LogoRSE.PimeLes empreses participants al programa RSE.Pime participaran en una darrera sessió conjunta el proper 10 de març per a compartir progressos i avaluar l'experiència.
El programa es va portar a terme entre el juny i el novembre del 2015, amb cinc sessions conjuntes i posteriorment amb consultories particulars per a ajudar a donar forma al Pla d'Acció de cada empresa. Aquesta trobada, un cop conclòs el procés, permetrà encara plantejar reptes de progrés i també encarar la millora de la comunicació dels compromisos d'RSE.
RSE.Pime és un programa d’implantació de la Responsabilitat Social a les PIMES catalanes, promogut per Respon.cat, el Consell de Cambres de Comerç i la Generalitat de CatalunyaEstà destinat a facilitar eines i procediments de millora en la gestió econòmica, social i ambiental  a partir  de  la  implantació dels valors d’RSE a la cultura empresarial de les organitzacions.
La sessió tindrà lloc a Alcover, ubicació d'una de les empreses participants, i per donar un caràcter més informal a la trobada es clourà amb un dinar de calçotada.
Es preveu que el programa tingui continuïtat anual, amb noves convocatòries. Aquesta és la informació que es va fer pública per a l'actual convocatòria:

Presentacio_Respon.cat_RSE_Pime_2015_Portada

LogoRSE.Pime.compost

ESTEM MILLORANT EL LLOC WEB i us podeu trobar amb errors puntuals, disculpeu les molèsties

Inicieu sessió amb el vostre usuari i contrasenya

Heu oblidat les vostres dades?

×