Els supermercats Bonpreu-Esclat guanyadors del Premi Martí Gasull

Premi_Marti_Gasull_BonPreu

  • Els supermercats Bonpreu-Esclat, empresa membre de Respon.cat, han estat guanyadors del Premi Martí Gasull
  • El premi Martí Gasull i Roig premia bones pràctiques en defensa de la llengua

 

Ahir dilluns al vespre, Bonpreu-Esclat van rebre el premi Martí Gasull de promoció de la llengua catalana que atorga Plataforma per la Llengua. En l’acte de lliurament celebrat al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB) Joan Font, director general del Grup Bon Preu, ha recollit el guardó de mans del president de la Generalitat de Catalunya, Carles Puigdemont.

D’aquesta manera, s’ha volgut reconèixer el fet d’utilitzar el català amb normalitat en tots els aspectes de l’activitat dels supermercats Bonpreu i Esclat. L’elecció del guanyador s’ha fet a través de votació popular on-line entre els finalistes: l’Associació de Treballadors Pakistanesos de Catalunya, el grup radiofònic Flaix i Bonpreu i Esclat. Aquestes tres candidatures havien estat prèviament seleccionades per un jurat entre més de 150 entitats que han fomentat i impulsat l’ús del català. Finalment, han estat més de 5.000 persones les que han votat a través del web premimartigasull.cat.

Aquest premi ret homenatge a Martí Gasull i Roig, un dels fundadors de Plataforma per la Llengua que va morir l’any 2012 en una expedició a l’Himàlaia, per recordar la tasca feta per aquest activista per la llengua catalana. En les edicions anteriors, van rebre el guardó l’Assemblea de Docents de les Illes Balears i Escola Valenciana, respectivament.

Font: www.bonpreuesclat.cat

About author

Us podria interessar també

Sense categoria

Respon.cat participarà al MarketPlace 2014

Voluntaris.cat i Respon.cat, determinats a fomentar les bones relacions entre empreses i entitatsEl Born CC acollirà el proper 20 d’octubre el marketplace 2014, un punt de trobada on més de

Sense categoria

Es posen en marxa els espais de trobada entre empreses interessades a abordar els grans reptes de l’RSE

Els grups de treball, oberts a les empreses interessades, abordaran l’agenda local i l’agenda global de l’RSE: els Focus de l’RSE a Catalunya i els Objectius de Desenvolupament Sostenible. Respon.cat posa

Sense categoria

"Els ODS s’han de treballar en clau de territori", segons la conferèrencia: Cap a una economia sostenible al CCJCC

Respon.cat ha col·laborat amb la Conferència: Cap una economia sostenible (ODS) organitzada pel Col·legi de Censors Jurats de Comptes de Catalunya. “Els ODS s’han de treballar en clau de territori”