Respon.cat a la presentació dels resultats de la consulta empresarial sobre desenvolupament sostenible

Jornada empreses catalanes als ODS

  • El passat 28 de novembre Respon.cat va participar en la taula rodona de presentació dels resultats de la consulta empresarial sobre desenvolupament sostenible del Pacte Mundial a la Jornada L’empresa davant del repte de la sostenibilitat.
  • Durant la jornada es van presentar i valorar els resultats de la consulta empresarial que es va llançar des de Pacte Mundial.

Algunes de les conclusions que s’extreuen de l’enquesta són que la major part de les empreses indiquen que coneixen els ODS (un 86 %), però quan se’ls demana si ho fan en profunditat, aquest percentatge baixa al 46 %. La consulta també indica que moltes empreses (46%) consideren que la sostenibilitat i els ODS han impactat favorablement sobre els seus resultats econòmics. Així mateix, poc més de la meitat de les empreses avaluen i mesuren la seva contribució als ODS (58 %) i tant sols un 22 % disposa d’indicadors per mesurar i avaluar acompanyats d’objectius públics, mesurables i amb un límit de temps en aquest àmbit.

L’enquesta ha aportat informacions d’interès que han de servir per implementar accions que contribueixin a aprofundir el coneixement de l’Agenda 2030 i els ODS a les empreses.

Us podria interessar també

Novetats

JORNADA COL·LOQUI “Com les organitzacions de referència en el món de la salut gestionen l’RSC”

El proper 17 de maig a les 18h us convidem a la jornada col·loqui “Com les organitzacions de referència en el món de la salut gestionen l’RSC“, organitzada per ESCI-UPF

Novetats

?Bon Nadal i els millors desitjos d’un 2023 carregat de propòsit amb impacte

El Nadal pot ser un moment d’agafar forces per començar l’Any Nou sumant valors i responsabilitat. Comencem l’any repensant la raó d’ésser de l’organització, quin és el seu compromís i

Sense categoria

En el Dia internacional del voluntariat entrevistem Bernat Valls, director general d’Acció Cívica i Comunitària

Amb motiu del Dia internacional del voluntariat que se celebra cada 5 de desembre Respon.cat entrevista Bernat Valls, director general d’Acció Cívica i Comunitària. Valls declara que “podem afirmar que