[Vídeo] A Grup Tersa hem aplicat mesures per garantir el servei essencial i mitigar l’impacte social

Amb la voluntat de mostrar com responen les empreses compromeses davant la crisi del coronavirus, Respon.cat ha elaborat un recull de vídeos amb propostes, bones pràctiques, crides o altres iniciatives que algunes organitzacions estan promovent.

Grup Tersa ha reaccionat amb rapidesa desde l'inici de la crisi sanitària assegurant el servei en aquest moment de necessitat, vetllant perquè les persones usuàries els sentint a prop, donant material de protecció i reforçant el compromís amb l'equip.

About author

Us podria interessar també

Últimes notícies

Apunteu-vos a la jornada “Mapa de materialitat per a la gestió de la sostenibilitat a les PIME” a la Borsa de Barcelona

La sostenibilitat és un valor cada vegada més important per a l’èxit i la resiliència de les empreses. Les noves normatives europees de sostenibilitat com la Directiva (UE) 2022/2464, relativa

Sense categoria

La Fundació Salud y Persones organitza les jornades on line “L’impacte de la Covid-19 en les emocions”

La Fundació Salud y Persona, membre de Respon.cat, organitza les jornades “L’impacte de la Covid-19 en les nostres emocions”. Sor Lucia Caram, Francesc Torralba i Joana Frigolé faran una anàlisi

newsletter

[Entrevista] Lurdes Biosca: vam començar a treballar amb les normes ISO 9001, 14001 i 18001, no pas per separat, sinó d’una manera integrada i que tenia un nom, l’RSE

Recull d’entrevistes realitzades a empreses membres de Respon.cat en el el marc de col·laboració amb Corresponsables, media partner especialitzat en RSE i empresa membre de l’Associació. Aquestes entrevistes mostren algunes bones pràctiques en