[Vídeo] A Grup Tersa hem aplicat mesures per garantir el servei essencial i mitigar l’impacte social

Amb la voluntat de mostrar com responen les empreses compromeses davant la crisi del coronavirus, Respon.cat ha elaborat un recull de vídeos amb propostes, bones pràctiques, crides o altres iniciatives que algunes organitzacions estan promovent.

Grup Tersa ha reaccionat amb rapidesa desde l'inici de la crisi sanitària assegurant el servei en aquest moment de necessitat, vetllant perquè les persones usuàries els sentint a prop, donant material de protecció i reforçant el compromís amb l'equip.

Us podria interessar també

Sense categoria

Housing First, aposta de país

El dret a l’habitatge està recollit dins el Focus de l’RSE de la Responsabilitat Social: Cohesió Social Suara, empresa membre de Respon.cat, participa en el “Housing First”      

Sense categoria

Peixe Software, control de presència amb registre multicanal

Peixe Software us ofereix TamTam, el servei de registre de jornada MULTICANAL ofert en modalitat d’autoservei per Internet, amb un preu radicalment econòmic. TamTam és la millor solució per tots

Sense categoria

Sessió informativa sobre novetats fiscal i laborals 2018

L’empresa membre Auren convida les organitzacions associades de Respon.cat a la sessió informativa sobre novetats fiscals i laborals aplicables des del 2018. La sessió tindrà lloc aquest divendres 9 de febrer