Innovant en lideratge. Noves tendències en benestar emocional a les organitzacions”
Us podria interessar també
Amat. adapta l’atenció a la clientela a la situació actual per responsabilitat social i professional
Amb el lema “Ara que no estem tan junts, estem més a prop que mai” Amat. alinea les seves polítiques i accions a la situació actual d’acord amb les recomanacions
[Jornada] Respon.cat col·labora en la jornada “Ètica a tres bandes”, organitzada per beethik
Respon.cat col·labora en la jornada organitzada per beethik amb el suport d’FGC “Ètica a tres bandes” #ètica3bandes La jornada tindrà lloc el 4 d’octubre de 9.30 a 11.30h a Barcelona (Estació Provença,
Vector5 | excel·lència i sostenibilitat, acompanyament en RSC
A vector5 acompanyem les organitzacions a integrar la responsabilitat social en la seva estratègia per fer-les més sostenibles i donar resposta a les expectatives dels seus grups d’interès. Sempre apostem