8 de juliol: Marketplace virtual Respon.cat

8 de juliol: Marketplace virtual Respon.cat

  • •  En la primera sessió del Marketplace virtual de Respon.cat Xavier López ens parla d'aliances i col·laboracions "confiança, transparència i voluntat de les parts, tres elements clau per col·laborar en lloc de competir"
  • •  Fem cadenes col·laboracions, aliances per activar les relacions comercials  entre empreses compromeses amb la sostenibilitat.

El passat 26 de juny va tenir lloc la primera de les dues sessions que conformen el Marketplace virtual de Respon.cat. En aquesta primera sessió vam comptar amb la intervenció de Xavier López, expert en aliances i col·laboracions, que va aportar idees interessants del com, el perquè i el per a què de les aliances entre organitzacions.

Durant la sessió hem pogut veure una mostra dels productes i serveis de les empreses integrants del grup de treball en el que ha estat un tastet de la dinàmica pròpia de marketplace que tindrà lloc el proper 8 de juliol.

En aquesta primera sessió també s'han mostrat exemples de cadenes de col·laboracions i complicitats i ha volgut ser un espai de debat i reflexió previ a la sessió principal de marketplace prevista pel proper 8 de juliol per reactivar les col·laboracions, aliances i les relacions comercials entre empreses compromeses amb la sostenibilitat.

Vegeu vídeo

Jornada 8 de juliol: Marketplace virtual Respon.cat

Es convida les empreses membres i aquelles que han participat en alguna edició de l'RSE.Pime o bé han estat reconegudes en els Premis Respoon.cat a participar en aquesta sessió.

Per participar en aquesta sessió cal  aportar la informació de resum de la proposta comercial o d’aliança per afavorir que les responsables de les empreses compradores o interessades puguin tenir un coneixement previ i assegurar que les persones assistents no siguin solament les directores d’RSE sinó les que puguin requerir altres serveis.

Es recomana aportar una o dues propostes de serveis, que puguin ser d’interès per a les empreses membres, amb la descripció d’aquests i un vídeo de màxim 1 minut per a cadascuna de les dues propostes.

Per cada proposta:

•  Text explicatiu de 500 caràcters

•  Un microvídeo de màxim 1 minut

NOTA IMPORTANT

  1. Com procedir:
    1. Els vídeos s'han d'enregistrar en HORITZONAL
    2. Tant els vídeos com els materials escrits es poden enviar a projectes@respon.cat o bé pujar-los al següent enllaç de drive.
  2. Terminis d'enviament:
    1.  La data límit per enviar els vídeos és el 4 de juliolpreguem no espereu al darrer moment i feu-nos-los arribar tan aviat com sigui possible.

  • Dimarts 8 de juliol (9 a 11)

• 9.00 Presentació.
• 9.10 Empreses que poden ajudar altres empreses.
• 9.35 Dinàmica participativa.
• 9.45 Taules de contacte i speakcorners. Empreses que poden ajudar altres empreses.
• 10.20 Dinàmica de networking (el rusc).
• 11.00 Final.

Inscripcions Marketplace virtual | 8 juliol

El marketplace virtual s'ha organitzat en el marc del Grup de treball de marketplace de Respon.cat que ha dissenyat l’acte, i que alhora es farà càrrec del repte d’assolir un major increment en les interrelacions per mitjà de diferents iniciatives.

Les empreses que inicialment integren el grup de treball són: CreaRSA, 1000 friends, Vector5, Corresponsables, TSR Territori Socialment Responsable, Obra Social Sant Joan de Déu, N2N I Creixem. El grup liderarà el repte de generar més interrelacions entre membres.

About author

Us podria interessar també

Sense categoria

Fem arribar l’Ideari Respon.cat de la Responsabilitat Social a tota la societat!

Convidem totes les empreses i organitzacions a difondre l’Ideari Respon.cat de la Responsabilitat Social No deixeu de visitar i prescriure el microsite de l’Ideari des d’on podreu fer-ne difusió, implicar

Sense categoria

En el Dia Mundial de la Salut Mental, sabies que…

Sabies que 1 de cada 4 persones tindrem un problema de salut mental al llarg de la nostra vida? Sabies que, segons les previsions de l’Organització Mundial de la Salut

Sense categoria

TERSA obté la certificació ISO 50001 d’eficiència energètica

TERSA, empresa membre de Respon.cat, obté la certificació ISO 50001, que acredita que disposa d’un sistema de gestió de l’energia basat en criteris deficiència. L’acreditació fa referència a la planta