Jornada “Comunicació i rendició de comptes”
- El proper dijous 4 d’abril tindrà lloc la sessió virtual «Comunicació i rendició de comptes» que forma part del nostre Programa de formació en RSE.
- En aquesta sessió comptarem amb:
- Marcos Gonzalez Morales, President de Corresponsables, de la seva Fundació i d’ObservaRSE.
- Àngela Folguerola, Directora de comunicació, xarxes socials i relacions públiques d’Ametller Origen.
- Tania Empez, Directora Corporate & Institutional Comms de Both, People & Comms.
- Diana Puig Boronat, Directora Internal Comms & Engagement de Both, People & Comms.
Com justificar les accions de les quals som responsables davant els òrgans de govern o les parts interessades? Com comunicar la relació de despeses i ingressos gestionats? Descobriu-ho de la mà d’aquests experts.
També per a empreses no membres de Respon.cat.
- ? Dijous 4 d’abril de 2024
- ⏰ 9.00-11.50h
- ? Virtual
Inscripcions obertes (11. Comunicació i rendició de comptes)
Els continguts d’RSE són aportats per empreses membres de l’associació, expertes en les matèries clau que s’aborden, amb l’objectiu de compartir coneixement i experiències i reforçar així les relacions de les empreses Respon.cat, alhora que s’aporten continguts pràctics de sectors i activitats diverses.
La metodologia del programa pretén generar un espai d’intercanvi entre les persones participants, de manera que es puguin intercanviar i analitzar bones pràctiques i es desenvolupin maneres innovadores d’abordar els reptes.
Le podría interesar también
Un maratón de talleres con las ganadoras de los Premios Respon.cat 2022 para compartir conocimiento y experiencias en responsabilidad social
La séptima edición de la Jornada de Transferencia de Buenas Prácticas de RSE se consolida con un creciente interés de un tejido empresarial cada vez más comprometido. Una vez más
La Reforma horaria se hará de golpe el 2016, proponen Mohedano y Cardús a las empresas de Respon.cat
La Reforma horaria ha sido el tema escogido para el segundo Foro directivo de Respon.cat: introducir unos horarios más racionales y eficientes debe ser un reto de país que requiere
[Entrevista] Maria Emília Gil: Per a La Unió és un autèntic privilegi formar part de Respon.cat
Recull d’entrevistes realitzades a empreses membres de Respon.cat en el el marc de col·laboració amb Corresponsables, media partner especialitzat en RSE i empresa membre de l’Associació. Aquestes entrevistes mostren algunes