Saps com abordar la gestió de la diversitat d’origen el l’equip de treball?

  • El proper 2 de març tindrà lloc la Jornada de Transferència de bones pràctiques d’RSE amb empreses de referència que incorporen la Responsabilitat Social en la gestió estratègica.
  • Les persones assistents podran participar en el taller debat on tindran l’oportunitat de conèixer a fons com es gestiona la diversitat d’origen en els equips de treball a càrrec de Telemaki.

 

Informació bàsica

  • Dia: 2 març, 16.00 a 17.00h
  • En línia

 

La cadena de restaurants japonesos a domicili Telemaki ha estat reconeguda per les bones pràctiques en la gestió per la diversitat d’origen a la plantilla amb l’aposta per facilitar l’accés al treball a persones nouvingudes com a element competitiu i fortalesa de l’equip

Guillem Ontiveros, CEO, Genís Revilla, director d’Operacions de Telemaki explicaran com gestionen la diversitat d’origen a Telemaki, amb més d’una desena de nacionalitats diferents en el seu equip.

Vegeu vídeo

 

 

About author

Le podría interesar también

Últimas noticias

[Vídeos] Bones pràctiques d’Acefat, Efebé- Papelmatic i EBA Vallcarca vinculades al projecte Focus de l’RSE al Biz Barcelona

Tres empreses membres de Respon.cat mostren bones pràctiques en tres àrees clau de la gestió de la Responsabilitat Social al Biz Barcelona. Acefat, Efebé – Grup Papelmatic i EBA Vallcarca

Novedades

Los territorios deben saber atraer talento, generar cohesión y activar la vida comunitaria como parte del desarrollo sostenible, según una amplia representación de organizaciones

El miércoles 4 de diciembre, una cincuentena de empresas y organizaciones muy diversas, todas comprometidas con el desarrollo sostenible, se han reunido en el Seminario de Territorio Socialmente Responsable Igualada

Últimas noticias

[Microvídeo] Gracias a Gas Natural Fenosa por hacer posible Respon.cat

Gracias a Gas Natural Fenosa por hacer posible Respon.cat, junto con otras 36 empresas miembro que forman parte de la asociación. Microvídeo a cargo de Antonio Fuertes, responsable de reputación