L’Hospital Universitari MútuaTerrassa guardonat amb el premi Top Value Global
L’Hospital Universitari MútuaTerrassa (HUMT) ha estat guardonat, en el marc de l’acte “Top Value Hospitals – Connected Value Forum” celebrat a Barcelona, amb un dels quatre premis “TOP Value Global”, els quals reconeixen el valor aportat als pacients com a eix principal per a les entitats i sistemes de salut.
L’edició d’enguany -la tercera- ha aplegat un total de 46 centres hospitalaris d’arreu del territori nacional. A banda de l’HUMT, en el certamen també s’han reconegut tres centres més amb un premi “TOP Value Global”: el Grupo Quirón Salud Madrid, el Hospital Universitario 12 de Octubre de Madrid i l’Hospital Maternoinfantil Sant Joan de Déu de Barcelona.
Com a novetat, l’edició d’enguany ha inclòs tres noves categories: TOP Value millor debutant, TOP Value major progrés i TOP Value Right Care. L’Hospital de Bellvitge ha estat reconegut en la primera, l’Hospital Universitari El Escorial en la segona i el guardó de la tercera categoria se l’ha endut el Consorci Sanitari de Terrassa.
El premi, que ha estat recollit per Gemma Muñoz, coordinadora de Gestió Clínica i Assistència Basada en valor de la Fundació Assistencial MútuaTerrassa (FAMT), reconeix el valor aportat als pacients com a eix principal per a les entitats i sistemes de salut a partir de les dades que registren i publiquen els diferents centres hospitalaris participants.
L’esmentada iniciativa, pionera a l’Estat, ha evolucionat en termes quantitatius i qualitatius, per passar de ser una eina de mesura a un profund exercici de benchmark que permet als centres no només comparar els resultats respecte anys anteriors sinó també valorar la seva evolució davant a centres sanitaris.
About author
Le podría interesar también
Respon.cat elabora el Codi Ètic a partir de 3 valors organitzacionals: la responsabilitat, la corresponsbilitat i la confiança
Respon.cat elabora el Codi Ètic a través d’un procès participatiu amb les empreses membres de l’associació i s’aprova a l’Assemblea general del juny del 2019 El Codi Ètic està disponible
[RESERVA D’AGENDA – 30/06] «RSE i Pimes: marcar la diferència» Acte de llançament de la nova edició de l’RSE.Pime
El proper 30 de juny a les 16.00h celebrem la jornada virtual de tancament de RSE.Pime d’enguany i llançament de la nova edició: «RSE i Pimes: marcar la diferència«. En aquest