Salut Planetària: quan la salut de les persones depèn de la salut del planeta

Salut Planetària: quan la salut de les persones depèn de la salut del planeta

Ja podeu consultar el vídeo de la sessió “Salut Planetària: quan la salut de les persones depèn de la salut del planeta”, organitzat pel CADS i la Secretaria de Salut Pública de la Generalitat de Catalunya (17 de febrer de 2023) amb els següents objectius:

  • Presentar la interrelació entre l’estat de salut del planeta i la salut i el benestar de les persones.
  • Presentar el concepte “Salut planetària” i la importància d’incorporar-lo de forma transversal en les polítiques públiques.
  • Presentar diverses iniciatives impulsades per la Generalitat de Catalunya, amb un fort caràcter interdepartamental, que aborden algunes de les transformacions necessàries per a fer front als reptes de la salut planetària.

Podeu accedir al vídeo complet o directament a cadascuna de les ponències:

Respon.cat té una intensa relació amb el Consell Assessor per al Desenvolupament Sostenible (CADS) ja que aquest organisme de la Generalitat de Catalunya lidera l’Aliança Catalunya 2030, que Respon.cat n’és membre fundadora i participa del grup motor. A més, des de Respon.cat també estem abordant aquesta connexió tan intensa entre salut i planeta. A Lleida va tenir lloc recentment un acte amb la ponència central de Josep Santacreu, president d’honor de Respon.cat, sobre aquesta matèria.

Le podría interesar también

Jornada copersona: L’impacte de la corresponsabilitat social a empreses i entitats

El proper 5 d’abril tindrà lloc la jornada “L’impacte de la corresponsabilitat social a empreses i entitats: t’expliquem perquè i com, t’escoltem per cooperar” organitzada per copersona i conexus. La

[Microvídeo] Gracias a KH Lloreda por hacer posible Respon.cat

Gracias a KH Lloreda por hacer posible Respon.cat, junto con otras 36 empresas miembros que forman parte de la asociación. Microvídeo a cargo de Josep Maria LLoreda, presidente de KH