L’Hospital Universitari MútuaTerrassa guardonat amb el premi Top Value Global

L’Hospital Universitari MútuaTerrassa guardonat amb el premi Top Value Global

L’Hospital Universitari MútuaTerrassa (HUMT) ha estat guardonat, en el marc de l’acte “Top Value Hospitals – Connected Value Forum” celebrat a Barcelona, amb un dels quatre premis “TOP Value Global”, els quals reconeixen el valor aportat als pacients com a eix principal per a les entitats i sistemes de salut.

L’edició d’enguany -la tercera- ha aplegat un total de 46 centres hospitalaris d’arreu del territori nacional. A banda de l’HUMT, en el certamen també s’han reconegut tres centres més amb un premi “TOP Value Global”: el Grupo Quirón Salud Madrid, el Hospital Universitario 12 de Octubre de Madrid i l’Hospital Maternoinfantil Sant Joan de Déu de Barcelona.

Com a novetat, l’edició d’enguany ha inclòs tres noves categories: TOP Value millor debutant, TOP Value major progrés i TOP Value Right Care. L’Hospital de Bellvitge ha estat reconegut en la primera, l’Hospital Universitari El Escorial en la segona i el guardó de la tercera categoria se l’ha endut el Consorci Sanitari de Terrassa.

El premi, que ha estat recollit per Gemma Muñoz, coordinadora de Gestió Clínica i Assistència Basada en valor de la Fundació Assistencial MútuaTerrassa (FAMT), reconeix el valor aportat als pacients com a eix principal per a les entitats i sistemes de salut a partir de les dades que registren i publiquen els diferents centres hospitalaris participants.

L’esmentada iniciativa, pionera a l’Estat, ha evolucionat en termes quantitatius i qualitatius, per passar de ser una eina de mesura a un profund exercici de benchmark que permet als centres no només comparar els resultats respecte anys anteriors sinó també valorar la seva evolució davant a centres sanitaris.

About author

Le podría interesar también

Últimas noticias

En el Dia mundial de l’Aigua: Sabies que…

Amb motiu del Dia mundial de l’Aigua Respon.cat recull un seguit de dades per tal de sensibilitzar en la necessitat de tractar l’aigua com un element esencial del desenvolupament sostenible.

Eventos

Una gran gala empresarial en la Llotja de Mar muestra la evolución hacia un nuevo modelo de mayor responsabilidad y sostenibilidad

Los octavos Premios de la Responsabilidad Social de Catalunya reconocen a cinco empresas, un territorio y una persona. La sorpresa de la noche fue una recreación de los ODS por

Sin categorizar

Iniciamos el RSE.PIME 2020-2021 con dieciocho organizaciones dispuestas a avanzar en su gestión responsable

Este martes ha puesto en marcha el RSE.pime 2020-2021 que este año se desarrollará en formato virtual. La selección de organizaciones incorpora cinco microempresas, diez empresas pequeñas y tres empresas