[Vídeo] Voleu saber com aprofundir en la gestió ambiental amb un programa de col·laboració?
- El proper 2 de març tindrà lloc la Jornada de Transferència de bones pràctiques d’RSE amb empreses de referència que incorporen la Responsabilitat Social en la gestió estratègica.
- Les persones assistents podran participar en el taller debat on tindran l’oportunitat de conèixer a fons com es du a terme un programa ambiental de col·laboració amb el Gremi de Carnissers i Xarcuters artesans de les comarques gironines .
El Reconeixement Respon.cat al programa empresarial ambiental de col·laboració ha estat per Gremi de Carnissers i Xarcuters artesans de les comarques gironines per tractar-se d’una empresa amb un interessant programa ambiental, en col·laboració amb moltes entitats i amb un enfocament compromés amb la sostenibilitat.
Sílvia Aliu, presidenta del Gremi de Carnissers i Xarcuters artesans de les comarques gironines, explicarà com desenvolupen el seu programa ambiental i respondrà els dubtes que es plantegin.
Vegeu vídeo
About author
Le podría interesar también
5 de desembre: Dia internacional del voluntariat. Bones pràctiques en voluntariat d’empresa
Amb motiu del Dia Internacional del voluntariat que se celebra el 5 de desempre Respon.cat ha preparat un monogràfic amb experiències d’organitzacions que desenvolupen programes de voluntariat d’empresa i coneixerem l’opinió d’agents actius en aquest
Empreses membres del Respon.cat presents en el portal d’RSCat
Empreses membres de Respon.cat en el portal d’RSCat com a models de gestióempresarial responsable Des d’RSCat es dóna visibilitat a empreses que gestionen la seva responabilitat social com a element
Respon.cat signa un conveni de col·laboració amb La Unió Catalana d’Hospitals
El 8 de novembre de 2018, Respon.cat ha signat un conveni de col·laboració amb La Unió Catalana d’Hospitals. El conveni té per objectiu promoure la gestió ètica i socialment responsable