Suara habilita un web especial amb informació sobre Coronavirus i un telèfon d’atenció ciutadana

Suara habilita un web especial amb informació sobre Coronavirus i un telèfon d’atenció ciutadana

  • Suara Cooperativa ha posat en marxa el repte #JoSocSocial per posar en valor la tasca del sector social la implicació ciutadana amb la comunitat.
  • A travès d'una pàgina web específíca es donarà reposta de manera àgil i amb informació permanentment actualitzada.

Suara Cooperativa ha habilitat una pàgina web especial sobre el Coronavirus (coronavirus.suara.coop) per aportar informació de servei sobre l’estat d’alarma i recomanacions a la ciutadania, orientades especialment al període de confinament. El portal inclou articles i vídeos adreçats especialment a l’atenció a la infància i gent gran, així com recomanacions per al benestar i el teletreball. Es tracta d’un portal en actualització constant per donar una resposta àgil.

Aquest portal es complementa amb el telèfon d’atenció ciutadana #SuaraRespon, per donar resposta dels dubtes socials que puguin generar la situació d’excepcionalitat actual. El número de telèfon 937.069.017 està operatiu de dilluns a diumenge, de les 10 del matí a les 6 de la tarda.

#JoSocSocial: un repte per posar en valor la tasca del sector social i el compromís ciutadà

#JoSocSocial és el repte que Suara Cooperativa ha llançat coincidint amb la declaració de l’estat d’alarma, una iniciativa que vol posar en valor la tasca que està desenvolupant aquests dies el sector social i el compromís de tota la ciutadania. El repte consisteix en explicar a les xarxes socials les accions que s’han fet durant el dia en benefici de la comunitat, utilitzant l’etiqueta #JoSocSocial, nominant un familiar, amic o amiga, i mencionant @suaracoop. En els primers dies de funcionament s’han conegut iniciatives com penjar poesia a l’escala, ajudar gent gran a pujar la compra a casa o baixar les escombraries d’una veïna.

About author

Le podría interesar también

Últimas noticias

“La voluntad de las empresas comprometidas de querer hacer un mundo mejor ha evolucionado hacia el propósito empresarial” en la sesión de la formación en RSE con Sílvia Agulló

Silvia Agulló Gimeno, directora de Negocio Responsable y Reputación de DKV Seguros, ha abordado el propósito empresarial desde el conocimiento práctico en la sesión de formación de RSE de Respon.cat.

Sin categorizar

Gabilondo, Belil i Campo Vidal han dialogat sobre l’ètica directiva

Ha tingut lloc una interessant jornada de Diàleg sobre “L’ètica aplicada a la funció directiva”, amb la participació del filòsof Ángel Gabilondo, catedràtic de Metafísica de la Universitat Autònoma de

Sin categorizar

Respon.cat consolida la Jornada de Transferència de Bones Pràctiques de les guanyadores dels Premis Respon.cat 2016

Més de 100 assistents en la segona Jornada de Transferència de Bones pràctiques d’RSE consoliden aquesta sessió-taller. La Jornada, que enguany s’ha celebrat a la seu d’ESCI-UPF, pretèn aprofundir en