La Fundació Salud y Persones organitza les jornades on line “L’impacte de la Covid-19 en les emocions”

  • La Fundació Salud y Persona, membre de Respon.cat, organitza les jornades "L'impacte de la Covid-19 en les nostres emocions".
  • Sor Lucia Caram, Francesc Torralba i Joana Frigolé faran una anàlisi de la realitat des de tres dimensions diferents: social, valors i emocional.

Deu milions d'espanyols en risc de presentar problemes psicològics derivats de la pandèmia de COVID-19 segons el Consell General de la Psicologia d'Espanya

La situació actual de pandèmia mundial ha despertat un ventall d'emocions atípic que repercuteixen en l'activitat professional i personal. D'altra banda, el desconfinamiento també està generant pors i temors entre la població.

Què fan les empreses per tenir cura de la salut emocional dels seus treballadors? Com gestionar l'ansietat que ha generat un confinament entre quatre parets? Com frenar l'estrès diari ?, Com preparar-nos per la incorporació de les plantilles a el lloc de treball habitual després del confinament i seguir professionalment actius en aquestes circumstàncies ?, en definitiva, ansietat, dol patològic, incerteses, addiccions, pors, parella, ...

Les 3 sessions de les jornades línia l'impacte de la Covid-19 en el benestar emocional, presentaran tres visions d'una mateixa realitat:

  •   -  7 de juliol, la social, amb Sor Lucia Caram, monja dominica promotora de l'diàleg interreligiós i l'ajuda a desfavorit.
  •   - 9 de juliol, la piràmide de valors amb Francesc Torralba, filòsof i catedràtic d'Ètica de la Universitat Ramon Llull.
  •   - 14 de juliol, l'emocional, amb Joana Frigolé, psicòloga i coach.

Les persones inscrites rebran via correu electrònic a l'Estudi de l'estat de salut emocional a la població activa durant la crisi sanitària de la Covid-19, realitzat per la Fundació Salut i Persona durant el mes de maig.

Inscripcions

Le podría interesar también

San Juan de Dios y el obrador de galletas El Rosal unen esfuerzos para generar impacto social con los barquillos optimistas

Fundación Obra San Juan de Dios y Grup Alba, dos organizaciones miembros de Respon.cat, se alían para generar más impacto en la mejora del bienestar de personas que viven en

El president de Respon.cat participa en la jornada per l’RSC de La Unió “Contribució a la comunitat, com ens hi relacionem?”

El proper 21 de maig tindrà lloc la II Jornada de Responsabilitat Social organitzada per la Unió, empresa membre de Respon.cat,  amb el títol “Contribució a la comunitat, com ens

7 d’abril, dia Mundial de la Salut: bones pràctiques sobre empresa saludable

Amb motiu del Dia Mundial de la Salut, Respon.cat ha elaborat un monogràfic amb bones pràctiques d’organitzacions compromeses en l’àmbit de l’empresa saludable.  L’agenda local definida pel Projecte Focus amb el Focus “Desenvolupament