Amat. adapta l’atenció a la clientela a la situació actual per responsabilitat social i professional

Amat. adapta l’atenció a la clientela a la situació actual per responsabilitat social i professional

  • Amb el lema "Ara que no estem tan junts, estem més a prop que mai" Amat. alinea les seves polítiques i accions a la situació actual d'acord amb les recomanacions d'institucions i autoritats sanitàries.
  • Des de dilluns 16 l'equip Amat. es troba treballant en remot prestant servei dins l’horari habitual i pels canals de contacte habituals (mail, telèfon, web).

En resposta al brot de COVID-19 Amat. han alineat les seves polítiques i accions perquè complim plenament amb les recomanacions rebudes de les Institucions, Autoritats sanitàries, Col·legis Professionals i Associacions Empresarials, ja que creuen fermament que per responsabilitat social i professional cal que es prenguin les mesures necessàries que ajudin al control de la propagació del COVID-19.

La prioritat més important és el benestar dels seus empleats, clients i proveïdors. Per això des del passat dilluns 16 de març i fins nou avís, les oficines romanen tancades i l'equip Amat
. es troba treballant en remot prestant servei dins l’horari habitual i pels canals de contacte habituals (mail, telèfon, web).

A més, han habilitat un nou espai al web on es poden trobar les principals qüestions sorgides arran d'aquesta nova situació: AMAT-FAQ/COVID-Q19

 

Le podría interesar también

Últimas noticias

[Article] David Cos: les empreses, cooperatives o no, som decisives en l’articulació dels processos de millora en el nostre entorn

Amb motiu del Dia Internacional del Cooperativisme Respon.cat publica un monogràfic amb articles, reflexions i recursos que posen de manifest que la fòrmula cooperativa és un moldel molt present en

Sin categorizar

[VÍDEO] Asamblea constituyente Respon.cat 11-02-2015

Miércoles 11 de febrero tuvo lugar la Asamblea General constituyente de la Asociación Respon.cat, iniciativa empresarial para el desarrollo de la Responsabilidad Social en Cataluña. Pueden ver a continuación la video–noticia

Últimas noticias

Los séptimos Premios de la Responsabilidad Social de Catalunya reconocen a cinco empresas, un territorio y una persona

Noel Alimentaria y Concentrol ganan los Premios Respon.cat 2022 a la trayectoria del compromiso en responsabilidad social empresarial. Veritas, Damm y Amat Inmobiliarios organizaciones reconocidas por buenas prácticas de responsabilidad