Amat. adapta l’atenció a la clientela a la situació actual per responsabilitat social i professional

Amat. adapta l’atenció a la clientela a la situació actual per responsabilitat social i professional

  • Amb el lema "Ara que no estem tan junts, estem més a prop que mai" Amat. alinea les seves polítiques i accions a la situació actual d'acord amb les recomanacions d'institucions i autoritats sanitàries.
  • Des de dilluns 16 l'equip Amat. es troba treballant en remot prestant servei dins l’horari habitual i pels canals de contacte habituals (mail, telèfon, web).

En resposta al brot de COVID-19 Amat. han alineat les seves polítiques i accions perquè complim plenament amb les recomanacions rebudes de les Institucions, Autoritats sanitàries, Col·legis Professionals i Associacions Empresarials, ja que creuen fermament que per responsabilitat social i professional cal que es prenguin les mesures necessàries que ajudin al control de la propagació del COVID-19.

La prioritat més important és el benestar dels seus empleats, clients i proveïdors. Per això des del passat dilluns 16 de març i fins nou avís, les oficines romanen tancades i l'equip Amat
. es troba treballant en remot prestant servei dins l’horari habitual i pels canals de contacte habituals (mail, telèfon, web).

A més, han habilitat un nou espai al web on es poden trobar les principals qüestions sorgides arran d'aquesta nova situació: AMAT-FAQ/COVID-Q19

 

Le podría interesar también

Novedades

Més pimes per la responsabilitat social més enllà de les obligacions: Iniciem l’RSE.Pime 2025!

Mentre que les empreses grans es veuen induïdes per una major exigència normativa, la majoria de pimes actuen per una gran convicció. El Programa RSE.Pime acompanya les pimes per connectar el

Últimas noticias

Los séptimos Premios de la Responsabilidad Social de Catalunya reconocen a cinco empresas, un territorio y una persona

Noel Alimentaria y Concentrol ganan los Premios Respon.cat 2022 a la trayectoria del compromiso en responsabilidad social empresarial. Veritas, Damm y Amat Inmobiliarios organizaciones reconocidas por buenas prácticas de responsabilidad