Respon.cat participa a la sessió de cloenda del Cicle Diàlegs Ètica aplicada a empreses i organitzacions de la Fundació Factor Humà

Dialeg_etica_aplicada

  • Respon.cat ha participat aquest matí a la jornada de clausura del cicle "Ètica aplicada a empreses i organitzacions" organitzat per l'Obra Social "la Caixa" i la Fundació Factor Humà.
  • David Cos, vicepresident de Respon.cat i president del Grup Clade, ha destacat que un dels objectius principals de l’associació és fer de Catalunya un país socialment responsable, on calen empreses i organitzacions que incorporin l’ètica aplicada.
  • L’ètica de les organitzacions és un dels Focus de l’RSE a Catalunya.

 

 

Aquest matí s’ha celebrat la jornada de clausura del cicle "Ètica aplicada a empreses i organitzacions" organitzat per l'Obra Social "la Caixa" i la Fundació Factor Humà, i ideat per consolidar l’aprenentatge sobre eines i metodologies per integrar l’ètica en el cor de les organitzacions i en el procés de presa de decisions.
La Fundació Factor Humà i l'Obra Social "la Caixa" organitzen cicles anuals de diàlegs entre persones expertes en ètica aplicada, procedents del món acadèmic, i persones del món empresarial.
Durant el curs 2016-2017 ha tingut lloc el darrer d’aquests cicles, amb el qual s’ha volgut tancar el cercle iniciat fa tres anys on s’ha passat de compartir les mancances, necessitats i expectatives d’empreses i organitzacions en l’àmbit de l’ètica aplicada a la generació d’eines "Graella d’accions i indicadors per a la gestió ètica" gràcies a un treball col·laboratiu per part de les entitats participants, fins arribar a aquest punt final, on es volen analitzar casos d’èxit que ens puguin servir d’exemple.
David Cos, ha participat a la sessió de cloenda d’aquest tercer cicle. Cos ha exposat que Respon.cat desenvolupa quatre línies de treball:lideratge, capacitació, foment i territori; per promoure la gestió ètica i socialment responsable de les empreses.
També ha assenyalat que a Catalunya hi ha un gran volum d’empreses amb bones pràctiques que no es coneixen i que fins i tot elles mateixes no en són conscients. “Les empreses han de tenir sentit i aquest sentit el donen les persones alineades amb uns valors compartits. Per aconseguir-ho les persones han de situar-se al centre” ha manifestat Cos.

Per acabar, ha destacat com un dels objectius clau de Respon.cat la promoció d’un territori socialment responsable, fent referència al seminari celebrat el passat dia 8 de juny a Vilanova i la Geltrú.

About author

Le podría interesar también

Sin categorizar

[Microvídeo] Gràcies a KH Lloreda per fer possible Respon.cat

Gràcies a KH Lloreda per fer possible Respon.cat, juntament amb les altres 36 empreses membres que en formen part. Microvídeo a càrrec de Josep Maria LLoreda, president de KH Lloreda Dimecres

Sin categorizar

La Confederació convoca la 1a edició de Premis a la Gestió democràtica i a la Transformació social

La 1a edició dels Premis La Confederació reconeix les millors iniciatives de gestió democràtica i transformació social Aquests premis van dirigits a entitats del Tercer Sector Social L’edició 2017 dels Premis La

Sin categorizar

Primera reunió de la Junta directiva de Respon.cat

Ahir dimarts 3 de març va tenir lloc la primera reunió de la Junta directiva de Respon.cat, que s’ha celebrat a les dependències de la Fundació Integràlia de DKV Assegurances