Presentació del Projecte Focus de l’RSE a Catalunya durant l’acte d’RSE.Pime

logoFocus

  • Durant l'acte de tancament de l'RSE.Pime 2015 i llançament de l'edició 2016 es va presentar el Projecte Focus de l'RSE a Catalunya.
  • Vuit organitzac¡ons implicades en aquest projecte van fer una breu exposició del Focus d'RSE, l'agenda local de la responsabilitat social.

El Projecte Focus de l'RSE a Catalunya va ser presentat durant l'acte de tancament de l'RSE.Pime 2015 i llançament de l'edició 2016 on vuit organitzacions representatives de l'àrea que es traballa en cada Focus van fer breus intervencions parlant de cadascun del Focus de l'RSE a Catalunya.
Els vuit Focus de l'RSE de Catalunya a l'acte RSE.Pime:

Cohesio_Social_Focus_Respon.catCohesió social

  • Mireia Marimon, de Grup Esteve:

"Convidem empreses a posar focus en la inserció laboral dels col·lectius amb majors dificultats #FocusRSECat"

Compromís amb la comunitat i aliancesCompromis_Comunitat_Focus_Respon.cat

  • Albert Huerta, de Vector 5 · Excel·lència i Sostenibilitat:

"Generem complicitats. Fem de l’RS la manera de fer empresa compromesa amb els reptes del territori #FocusRSECat"

Generacio_Ocupacio_Focus_Respon.catGeneració d'ocupació i de qualitat

  • Imma LLuva, de Suara Cooperativa:

"Volem generar llocs treball de qualitat que promoguin benestar físic, emocional (intel·lectual) i social #FocusRSECat"

Desenvolupament del capital humà Desenvolupament_Capital_humà_Focus_Respon.cat

  •  Joana Amat, d'Amat Immobiliaris:

"Volem una empresa competitiva, treballem per la coresponsabilitat, els equips compromesos són imparables #FocusRSECat"

Desenvolupament_Economic_Focus_Respon.catDesenvolupament econòmic responsable

  • David cos, de Grup Clade:

"Si invertir, el gran joc de donar i rebre, es fa amb equilibri, la riquesa és perdurable i compartida #FocusRSECat"

Ètica de les organitzacionsEtica_Organitzacions_Focus_Respon.cat

  • Carmen Martínez, d'EVA Vallcarca:

"Gestionar èticament organitzacions, competitivitat responsable amb equitat, qualitat, eficiència, transparència #FocusRSECat"

Compromis_TerritoriFocus_Respon.catCompromís amb el territori

  • Montserrat Farriol, del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya

"#RSE contribució clau d’empreses a #ODS fonamentada en inclusió, sostenibilitat, cohesió territorial, resiliència #FocusRSECat"

Economia_Circular_Focus_Respon.catEconomia circular

  • Lucía Melendo, de Lavola

"Tancar el cercle: economia circular per impulsar la competitivitat i generar creixement sostenible #FocusRSECat"

Presentació del Projecte Focus de l'RSE de Catalunya a l'acte RSE.Pime Ppt
*Molt aviat es publicarà el vídeo clip de la presentacio del Projecte Focus de l'RSE de Catalunya a l'acte RSE.Pime

About author

Le podría interesar también

Sin categorizar

La UOC elabora uns diàlegs sobre lideratge responsable amb empreses de Respon.cat

Us narrem l’experiència de l’enregistrament del material audiovisual sobre lideratge responsable per al Màster Universitari d’RSC de la UOC Després de la firma del conveni de Respon.cat amb la Universitat Oberta de

Sin categorizar

Conferència “El Pacte Mundial i el desenvolupament sostenible” a càrrec d’Àngel Pes

El proper 11 de novembre a les 19.00 h, ESCI-UPF International Business, en el seu compromís amb la Responsabilitat Social Corporativa, es complau a convidar-vos a la conferència: “El Pacte

Últimas noticias

Cuidant les persones: el valor central de les empreses

Avui s’ha dut a terme la Càpsula de coneixement en RSE sobre “corresponsabilitat i reforma horària”. Les mesures de coresponsabilitat i reforma horària són un element clau per al desenvolupament