Toni Espinal Freixas
- Home
- Organización
- Toni Espinal Freixas

Trayectoria profesional: Toni Espinal Freixas
Fue en 1987 cuando Toni Espinal recibió el encargo de dirigir AMPANS, una entidad sin ánimo de lucro dedicada a mejorar la calidad de vida de las personas con discapacidad intelectual. En ese momento, AMPANS atendía a alrededor de 140 personas con discapacidad intelectual. Desde entonces y hasta la fecha, la fundación AMPANS ha ido creciendo de forma constante hasta convertirse en un referente en Catalunya en la atención a las personas. Actualmente la fundación atiende a más de 2.600 personas y emplea a 900.
Licenciado en Psicología por la Universidad de Barcelona, es experto en la gestión y provisión de servicios a las personas y con una dilatada trayectoria en la elaboración, aplicación y negociación de las políticas públicas de Servicios Sociales.
Ha impulsado y consolidado la implementación del modelo de excelencia europeo EFQM en la gestión de calidad en la entidad.
Ha sido:
- Presidente de la Coordinadora Catalana de Centros Residenciales 2004-2008.
- Socio fundador de FOCA Forum por la Calidad.
- Miembro de la junta directiva de la Asociación Empresarial DINCAT 2010-2014.
Es miembro de los consejos ejecutivos de iniciativas de emprendimiento e innovación social como La Casa de Carlota y Mass Factory.
Iniciativa empresarial para el desarrollo de la responsabilidad social en Catalunya
Buscador
MI COMUNIDAD
EMPRESAS MIEMBROS

“Fer bé la feina i fer el bé amb la feina que desenvolupem”

“Ètica i filantropia”

“Compromís compartit per a la transformació social”

“Ha sido una jornada muy enriquecedora,
de diálogo y cambio de impresiones,
la esencia de la RSC”


“Educació, sensibilització i compromís ètic de les empreses”


“La majoria de marques no importen a la gent. No poden continuar basant la competitivitat en eines tradidicionals. Ja no n'hi ha prou de dir el que fan, han de fer el que diuen i convertir l'RSE en un valor competitiu i eix transformador”

“La nostra organització ha de ser una part harmoniosa d'un sistema més ampli: un món que podem contribuir a fer millor a través de les persones i el medi ambient”


“Hem d’entendre que la societat,
cada cop menys, acceptarà una empresa que
no sigui coherent i socialment responsable, i aquest ha de ser un dels motius per a les empreses que encara no hi creuen”

“És la manera d'entendre el paper de l'empresa dins la societat, que determina els seus objectius, accions i estratègia”


“L'RSC és el nostre ADN”

“Cal treballar per incrementar el nivell ètic de la classe empresarial. RSC, eina que condueix a tot un canvi organitzacional en benefici de persones i medi ambient”

“Malgrat tot, estem al bon camí i queda molt per recórrer. Avancem!”

“Una part de l'ADN de l’empresa i un compromís amb la societat”

“La empresa pasa a ser una entidad activa y colaborativa con la sociedad y el medio ambiente. Un tejido empresarial sostenible genera una producción similar y un consumidor consciente, dando prioridad a éstas a la hora de comprar”


“Tan de bo la filantropia arribi cada cop més lluny”

“Responsabilitat Social permanent,
365 dies l’any”

“Educació, sensibilització i compromís ètic de les empreses”


“L’RSE no es limita a l’acció, també és un marc des d’on repensar la societat”

“Compromís per a tothom. Cal donar una mica. Simplement és el cal fer-ho. Compromís des de dalt fins a baix”

“L’RSE no es limita a l’acció; també és un marc des d’on repensar la societat”


“Tothom som corresponsables del que passa al nostre entorn i al món en general, hem de comunicar el que fem per donar exemple”

“Després de la superació de la crisi empresarial, ara toca impulsar la Responsabilitat Social sense excuses”

“Ara més que mai RESPON per una Responsabilitat Social oberta a tothom”


“Gent i empreses amb valors, ètica i responsabilitat és futur”

“Que el progrés econòmic vagi acompanyat de progrés social i equilibri territorial”

"Una part del pensament trascendent en la gestió empresarial"

"La Responsabilitat Social és un dels valors i principis bàsics del nostre sistema de gestió. L’entenem com un eix transversal que implica tots els nivells de l’organització i se centra en l’aportació de valor pels nostres grups d’interès."

Ser socialment responsable no és una qualitat, és una obligació.

“Formar, investigar i transferir coneixement per transformar les persones, les organitzacions i la societat cap a la responsabilitat social i la sostenibilitat”


“El benefici social ha d’estar en l’ADN de qualsevol empresa que es consideri saludable”

“La responsabilitat empresarial comença
per la responsabilitat i el compromís
personal amb la societat i
les persones que ens envolten”