La relació de les empreses amb els seus grups d’interès passa per la gestió responsable de la llengua

La relació de les empreses amb els seus grups d’interès passa per la gestió responsable de la llengua

Josep Maria Canyelles, Respon.cat, ha contextualitzat la proposta de Respon.cat en el Projecte Focus de l’RSE a Catalunya i en l’Agenda 2030 del Desenvolupament Sostenible.

L' ODS11 incorpora entre les seves metes la protecció del patrimoni cultural material i immaterial, tot i que la diversitat lingüística no ha estat objecte de focalització i concreció.

Durant la sessió representants d’empreses, organitzacions de la societat civil i de l’administració han compartit un espai de treball per identificar pràctiques i pautes que poden ajudar les empreses a gestionar la seva responsabilitat lingüística, així com les inquietuds que exposen els grups d'interès en aquesta matèria.

Les persones assistents han compartit bones pràctiques i experiències i han mostrat pautes i línies d’acció que permetran les empreses planificar, desenvolupar i posar en valor estratègies per contribuir a la sostenibilitat lingüística en tres àmbits claus: la promoció de l’ús social de la llengua, el prestigi social i la gestió de la relació amb la clientela des del respecte a la diversitat lingüística.

Nekane Navarro, Respon.cat, ha introduït la sessió, exposant la línia de treball que l’associació impulsa per donar eines a les empreses en la gestió de la responsabilitat lingüística amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.

Le podría interesar también

Grup de treball del projecte #FocusRSE i càpsula de coneixement: Desenvolupament del capital humà

Es posen en marxa els grups de treball del projecte Focus de l’RSE a Catalunya.  Qualsevol empresa interessada en participar-hi, es pot inscriure en aquest enllaç. Aquesta sessió inclourà la Càpsula de Coneixement sobre Desenvolupament

La vida que t’espera: Primera campanya institucional de la Iniciativa per a la Reforma horària

Respon.cat ha fet una opció per adequar el seu funcionament als criteris de la reforma horàriaEls premis Respon.cat 2016 han incorporat una nova categòria que reconeix les bones pràctiques en

[Microvídeo] Gracias al Consejo de Cámaras de Comercio de Cataluña por hacer posible Respon.cat

Gracias al Consejo de Cámaras de Comercio de Cataluña por hacer posible Respon.cat, junto con las otras 36 empresas miembro que forman parte de la asociación Microvídeo a cargo de