Incognos, satisfacció clientela
Le podría interesar también
[Jornada] Respon.cat col·labora en l’acte “Innovant en lideratge. Noves tendències en benestar emocional a les organitzacions”
Respon.cat col·labora amb Prisa en l’acte “Innovant en lideratge. Noves tendències en benestar emocional a les organitzacions” L’acte tindrà lloc el 4 d’octubre de 9-14h, al Centre de Cultura Contemporània de
Auren, ‘Social.sic’ software de gestió per a entitats d’economia social
Les entitats del tercer sector necessiten unificar al màxim els seus processos de gestió interna, per tal d’optimitzar els recursos oferint sempre el millor servei. Auren disposa de ‘social.sic’, un
[ARTICLE] Empreses amb una cultura avançada de la responsabilitat cap a la societat i de la mediació
Aquest proper dimarts tindrà lloc una jornada sobre Mediació i RSE, amb ponents de primer nivell. Aquesta Jornada serà una gran oportunitat per a aprofundir en la dimensió compartida d’aquestes dues