Incognos, satisfacció clientela

Volem regalar somriures

En aquest entorn tan competitiu volem posar el nostre granet de sorra i fer-vos un regal que esperem us ajudi a potenciar la vostra empresa.

Us volem convidar a conèixer, de manera gratuïta, què opinen els vostres propis clients sobre el vostre negoci.

Això us permetrà:

- Augmentar la seva fidelització
- Detectar quins aspectes cal que optimitzeu per adequar-vos a les seves necessitats.
- Conèixer quins són els vostres aspectes diferencials, per poder-los utilitzar en la comunicació.

Posem a la vostra disposició la nostra eina per recollir la valoració dels vostres propis clients.

Més informació a http://www.incognos.cat/ca/estudi-satisfaccio-clients/

Le podría interesar también

Sin categorizar

Presentación de los casos de buenas prácticas

Texto de la presentación de Josep Maria Canyelles, coordinador Respon.cat, a la publicación Buenas Prácticas de Responsabilidad Social: Esta publicación pretende reconocer el papel activo y comprometido que llevan a

Sin categorizar

[Vídeo] Assemblea general Respon.cat desembre 2015

  Vídeo notícia sobre l’assemblea general de Respon.cat que va tenir lloc el 14 de desembre de 2015 amb la participació de les empreses membres d’aquesta iniciativa empresarial per al

Últimas noticias

La complicitat amb els proveïdors és un element clau per assegurar la cadena de valor

El passat 30 de gener es va realitzar la sisena sessió del curs de Responsabilitat Social per a empreses membres de Respon.cat. La sessió va comptar amb Felisa Palacios de Tarannà, viatges