Incognos, satisfacció clientela

Volem regalar somriures

En aquest entorn tan competitiu volem posar el nostre granet de sorra i fer-vos un regal que esperem us ajudi a potenciar la vostra empresa.

Us volem convidar a conèixer, de manera gratuïta, què opinen els vostres propis clients sobre el vostre negoci.

Això us permetrà:

- Augmentar la seva fidelització
- Detectar quins aspectes cal que optimitzeu per adequar-vos a les seves necessitats.
- Conèixer quins són els vostres aspectes diferencials, per poder-los utilitzar en la comunicació.

Posem a la vostra disposició la nostra eina per recollir la valoració dels vostres propis clients.

Més informació a http://www.incognos.cat/ca/estudi-satisfaccio-clients/

Le podría interesar también

Nova convocatòria del Màster universitari en Responsabilitat Social on line a la UOC

La Universitat Oberta de Catalunya convoca de nou el Màster universitari en Responsabilitat Social que s’impartirà on line, en català i castellà.En el marc del conveni amb Respon.cat, s’han establert col·laboracions per al desenvolupament de l’RSE,

Estudi europeu sobre responsabilitat social i pimes

L’Agència Europea de la Petita i Mitjana empresa, amb la supervisió de la la Comissió Europea, ha emès una enquesta per conèixer les necessitats de les pimes i start-ups (fins

[Vídeo] Suara: premi Respon.cat a la trajectòria del compromís en RSE per a empreses grans

Jornada de Transferència de Bones pràctiques de les guanyadores dels Premis Respon.cat 2021 TALLER: 10-11h Bones pràctiques en RSE Pel seu compromís i tota la feina feta en l’àmbit de