Incognos, satisfacció clientela

Volem regalar somriures

En aquest entorn tan competitiu volem posar el nostre granet de sorra i fer-vos un regal que esperem us ajudi a potenciar la vostra empresa.

Us volem convidar a conèixer, de manera gratuïta, què opinen els vostres propis clients sobre el vostre negoci.

Això us permetrà:

- Augmentar la seva fidelització
- Detectar quins aspectes cal que optimitzeu per adequar-vos a les seves necessitats.
- Conèixer quins són els vostres aspectes diferencials, per poder-los utilitzar en la comunicació.

Posem a la vostra disposició la nostra eina per recollir la valoració dels vostres propis clients.

Més informació a http://www.incognos.cat/ca/estudi-satisfaccio-clients/

Le podría interesar también

Manifiesto de Vilanova i la Geltrú por unos Territorios Socialmente Responsables

Reunidos en la Biblioteca-Museu Víctor Balaguer de Vilanova i la Geltrú el 8 de junio del año 2017, 100 organizaciones muy diversas y todas ellas comprometidas con el territorio y

La diversitat cultural és una realitat i una riquesa enorme que s’ha aprofitar, per Gerard Segú

Amb motiu del Dia mundial de la Diversitat Cultural pel Diàleg i el Desenvolupament, entrevistem al director del Centre UNESCO de Catalunya – UNESCOCAT, Gerard Segú. UNESCOCAT és membre del Consell

Cómo desplegar una RSE con sentido y propósito orientada a la competitividad empresarial, con Cristian Rovira el próximo 20 de junio

Cristian Rovira Pardo, vicepresidente del grupo Sifu y autor del libro “La Responsabilidad Social Competitiva”, hablará sobre la RSE con sentido y propósito como factor de competitividad empresarial en el