Ampans premia les empreses BioSystems, Maxion Whhels i Thor per la inclusió laboral

Acte Ampans

  • L’acte de lliurament dels reconeixements ha reunit més de 200 empreses i organitzacions, entre clients i proveïdors.
  • Josep M. Canyelles i Pastó, coordinador de Respon.cat, ha estat un dels participants en la taula rodona d’aquesta edició centrada en Empreses amb compromís. Experiències d’èxit en Responsabilitat Social Corporativa, juntament amb Josep Santacreu i Bonjoch, president de la Cambra de Comerç de Barcelona i president d’honor de Respon.cat.

La Fundació Ampans ha impulsat la inclusió sociolaboral de les persones amb discapacitat intel·lectual un any més en la XI Trobada Ampans i Empresa, celebrada aquest dijous a Manresa. L’acte ha reunit més de 200 clients i proveïdors per reconèixer i agrair la confiança i el compromís d’aquelles empreses que col·laboren amb l’entitat per promoure les oportunitats laborals a persones amb discapacitat, malaltia mental o situació de vulnerabilitat, a més d’apropar al teixit empresarial de la comarca, la tasca d’aquesta entitat amb prop de seixanta anys de trajectòria.

Des del 1999, la jornada vol ser un punt de trobada entre empreses que fomenten sinergies, idees i relacions que afavoreixin un nou estil de fer empresa basat en els valors i la responsabilitat social. La missió d’Ampans és treballar per generar oportunitats d’inclusió laboral i social per a les persones amb discapacitat i en situació de vulnerabiltat. [Llegir-ne més]

Durant l’acte Josep Maria Canyelles i Pastó va aprofitar per presentar el Manifest per una Economia amb propòsit, una crida al món empresarial per avançar en el desenvolupament actiu i compromès de la responsabilitat de les empreses envers la societat orientat al triple impacte: econòmic, social i ambiental.

Acte Ampans

 

Font: www.ampans.cat

About author

Le podría interesar también

Últimas noticias

Dia Mundial del Medi Ambient. Article “ODS: deure ètic i obligació legal”, per Ramon Folch

Amb motiu del dia Mundial del Medi Mabient, Respon.cat publica aquest article del reputat doctor en biologia i sociòleg, Ramon Folch. Folch afirma que els 17 Objectius de Desenvlupament Sostenible

Últimas noticias

¡Inscripciones abiertas! Marcos generales que nos ayudan a gestionar la RSE

La gestión de la RSE nos obliga a tener una mirada global de 360° de la organización y establecer un proceso de mejora continua de los aspectos que hayamos considerado

Últimas noticias

L’afectació a la clientela i a la salut pública a l’empresa saludable. Vine a compartir experiències i pràctiques concretes!

El proper 24 de març de 9.30 a 11.30h tindrà lloc el taller “Empresa saludable, empresa responsable: afectació a la clientela i a la salut pública” al Mercat provisional de l’Abaceria