Jornada “Gestionar la cadena de proveïment des de la perspectiva de l’RSE”

Jornada “Gestionar la cadena de proveïment des de la perspectiva de l’RSE”

  • El proper dijous 21 de març tindrà lloc la sessió virtual “Gestionar la cadena de proveïment des de la perspectiva de l’RSE“.
  • En aquesta sessió comptarem amb Felisa Palacio, Responsable d’RSE i Recursos Humans a Tarannà Viatges, i Daniel Marsol Trescents, Director de Comunicació, Màrqueting, Relacions corporatives i RSC a bonÀrea.

També per a empreses no membres de Respon.cat.

Es tracta d’una sessió de tres hores en format online que s’emmarca en el Programa de formació en RSE.
Gratuït per a les empreses membres.
Per a les empreses no membres cada sessió té un cost de 50€. 
  • ? Dijous 21 de març 2024
  • ⏰ 9.00-11.50h
  • ? Virtual

 

Inscripcions obertes (10. Gestionar la cadena de proveïment des de la perspectiva de l’RSE)


Respon.cat organitza anualment el Programa de formació en RSE que té per objectiu capacitar les persones que dirigeixen o gestionen l’RSE aportant-los els coneixements i metodologia necessària per millorar l’exercici de la funció DiRSE.

Els continguts d’RSE són aportats per empreses membres de l’associació, expertes en les matèries clau que s’aborden, amb l’objectiu de compartir coneixement i experiències i reforçar així les relacions de les empreses Respon.cat, alhora que s’aporten continguts pràctics de sectors i activitats diverses.

La metodologia del programa pretén generar un espai d’intercanvi entre les persones participants, de manera que es puguin intercanviar i analitzar bones pràctiques i es desenvolupin maneres innovadores d’abordar els reptes.

About author

Le podría interesar también

Novedades

¡Inscripciones abiertas! Marcos generales que nos ayudan a gestionar la RSE

La gestión de la RSE nos obliga a tener una mirada global de 360° de la organización y establecer un proceso de mejora continua de los aspectos que hayamos considerado

Novedades

Reserva de agenda: Premios Respon.cat 12 de febrero en Mataró

El miércoles 12 de febrero de 2025 a las 17:00h tendrá lugar en el Ateneo Centro Cultural de Mataró el acto de entrega de los Premios Respon.cat 2024, que reconocen

Últimas noticias

xarxanet.org publica una entrevista a Josep Santacreu sobre la puesta en marcha de la iniciativa @respon_cat

xarxanet.org publica una entrevista a Josep Santacreu sobre la puesta en marcha de la iniciativa respon.catHacia la empresa y el consumo responsable El concepto de Responsabilidad Social Corporativa hace tiempo