Últims dies per inscriure-us al programa de formació en RSE: com a novetat també parlarem d’ODS i d’igualtat dins l’organització

  • Últims dies per inscriure-us a la tercera edició del Programa de formació en RSE de Respon.cat amb dues grans novetats: igualtat i ODS a les organitzacions.
  • El Programa està concebut per capacitar a partir de tallers fets per altres empreses membres, cosa que aporta valor d’aprenentatge compartit.
  • El Programa de formació en RSE també està obert a empreses no membres.

La tercera edició de la Formació en RSE de Respon.cat està a punt de tancar el període d’inscripcions.
L’edició anterior va tancar amb unes valoracions molt altes i algunes propostes que hem volgut incloure. Enguany afegim als temes clau en RSE que es tracten a la formació aquests dos continguts de gran interès:

  1. La igualtat i la diversitat dintre de l’organització
  2. Els ODS i la seva implentació a l’empresa

Continuarem amb el format virtual entenent que aquesta nova manera de funcionar és una gran oportunitat per trencar les barreres que les distàncies ens marcaven i permetrà empreses d’arreu del territori participar en les activitats de l’associació.

Comencem el 14 d’octubre, no deixis escapar aquesta ocasió?

Inscriu-t’hi!Tota la informació

Per a qualsevol dubte o aclariment podeu contactar amb formacio@respon.cat.

About author

Le podría interesar también

Sin categorizar

L’RSE de Calidad Pascual premiada per la Cambra de Comerç de Barcelona

Calidad Pascual reconeguda com a ‘Empresa Responsable’ 2015 per la Cambra de Comerç de Barcelona. Reconeixement per la generació de valor social, laboral i medi ambiental a Catalunya. La Cambra de

Novedades

Atención Pymes: última oportunidad para inscribirse en el RSE.Pime 2023-2024

Hasta el 21 julio segunda tanda para inscribirse en el RSE.Pime, un programa de acompañamiento para dar un salto cualitativo en la gestión de su RSE. Un plan de acción

Sin categorizar

[Article #TSR] Una veritable responsabilitat social

    José Carlos Hermida  Director de Consultoria i Estudis de la Fundació Pere Tarrés        Una veritable responsabilitat social La responsabilitat social, ja sigui denominada corporativa, empresarial o