S’apropa la Nit d’Ared

  • La Fundació Ared, empresa membre de Respon.cat, us convida a la jornada anual que celebra que la inserció social i laboral de les persones en situació de vulnerabilitat és possible!”
  • La Nit d’Ared és trobada de persones, empreses i entitats que creuen en les noves oportunitats.

Ared es una Fundació que acompanya des de fa 28 anys a persones en alt risc de vulnerabilitat, majoritàriament dones, procedents de centre penitenciari i serveis socials, perquè aconsegueixin la plena integració a la societat. Ho fem fomentant la seva autonomia, a través de la formació i l’acompanyament integral, que permeti la incorporació al mercat laboral.

La Nit d’Ared serà un tast gastronòmic, organitzat per Catering Ared, en col·laboració amb reconeguts professionals de la gastronomia catalana que tindrpa lloc a La Model, l’antic centre penitenciari de Barcelona.

Es comptarà amb l’Elisenda Roca com a conductora de l’acte i amb la participació de Faustino Garcia Zapico i Begoña Longoria impulsors del model alternatiu d’intervenció educativa en el context penitenciari, que fa realitat la frase “una altre presó és possible”.

Amb la teva col·laboració farem de la Nit d’Ared una vetllada per celebrar que la inserció social i laboral de les persones en situació de vulnerabilitat és possible!”

Compra la teva entrada

Le podría interesar también

Liderazgo

Respon.cat expressa el condol per la pèrdua de Julio Sorigué, fundador del Grup Sorigué

Des de Respon.cat lamentem profundament la mort del Sr. Julio Sorigué, fundador i president honorífic del Grup Sorigué, referent en el sector de la construcció i en el compromís amb el territori. Nascut a

Sin categorizar

Respon.cat va estar present al Marketplace amb un estand

L’estand de Respon.cat estava situat a la zona de plataformes promotores de la responsabilitat social, i disposava d’un rollup amb la identificació i un cartell fer per a l’ocasió amb

Sin categorizar

Respon.cat i agents del territori debaten sobre com crear un territori socialment responsable a l’Urgell

 L’Associació Alba, Respon.cat i Cambra de Comerç Tàrrega debaten a Ilerda TV sobre com crear un Territori Socialment Responsable (TSR) a l’Urgell. L’Associació Alba també va participar en el Seminari