Plusfresc i el Banc dels Aliments impulsen la segona edició de la campanya Aliments X Lleida

Plusfresc_BancAliments

  • Plusfresc, empresa membre de Respon.cat, s'alia amb Banc dels Aliments per al recapte d'aliments a les seves botigues de Lleida capital i província.
  • Per segon any, l'empresa lleidatana posa les seves insta·lacions i recursos amb la finalitat de millorar la qualitat de vida de col·lectius en risc d'exclusió social.

 
La companyia lleidatana especialista en productes frescos organitza per segon any un recapte d’aliments a les seves botigues de Lleida capital i província en benefici del Banc dels Aliments.

La cadena de supermercats lleidatana Plusfresc celebrarà la segona edició de la campanya Aliments X Lleida, una iniciativa impulsada per la companyia als seus establiments de Lleida i província amb la voluntat de recaptar aliments pel Banc dels Aliments de Lleida.

“Millorar la qualitat de vida de les persones que més ho necessiten ha estat sempre una de les nostres prioritats. impulsant aquesta iniciativa, estem una mica més a prop d’aconseguir aquest objectiu”, afirma Rafel Oncins, responsable d'RSE a Plusfresc. Al llarg de tot el matí de dissabte, voluntaris i voluntàries del Banc dels Aliments animaran els clients de Plusfresc a sumar-se a la iniciativa. Entre els aliments requerits al recapte destaquen la llet líquida, l’oli, la xocolata, les conserves de peix i de carn, la farina, el sucre i el cacau soluble.

Font: www.comertia.net

About author

Le podría interesar también

Últimas noticias

[Jornada ODS] Una agenda per a les persones i la prosperitat, visions i aliances

El cicle de jornades “l’agenda 2030: transformar Catalunya, millorar el món” comença aquest 27 de setembre amb l’acte “Una agenda per a les persones i la prosperitat: visions i aliances”

Sin categorizar

RSE.Pime, un pla d’acció d’RSE a mida per a cada empresa

Text de la presentació de l’RSE.Pime a la publicació Bones Pràctiques de Responsabilitat Social RSE.Pime 2015 Aquesta publicació recull les fitxes de bones pràctiques de les setze empreses participants en el

Novedades

Ara fa set anys que Nacions Unides va proclamar els ODS i va fixar l’Agenda 2030

Aquest 25 de setembre ha fet set anys des que UN va proclamar els ODS en el marc temporal de l’Agenda 2030. Des de Respon.cat celebrem aquest setè aniversari i